Lokomotiva T669.2501


771701g.jpg
Proti řadě T669.1 výkonnější prototyp T669.2001 (výrobní číslo SMZ 0787/1970, původně vyráběn pro ČSD) se podrobuje zkouškám na ŽZO u Cerhenic - rok 1970.
Foto: Ing. Josef Bosáček   1024 × 710 pix297 KiB

771701e.jpg
Na expediční koleji závodu SMZ Dubnica nad Váhom byla pořízena tato tovární fotografie prototypu T669.2501 (ex. T669.2001) - jaro 1971.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Pavel Strachota1200 × 720 pix316 KiB

771701j.jpg
Jiný pohled na právě zcela dokončenou lokomotivu T669.2501 (ex. T669.2001) pochází ze stejného místa na expediční koleji SMZ Dubnica nad Váhom - jaro 1971.
Sbírka: Ing. Petr Kaván, Ph.D.1024 × 690 pix207 KiB

771701q.jpg
Nejen s mechanickým zapojovačem na čele, ale i zkušebně dosazeným dálkovým ovládáním Theimeg a grafikou k připomenutí výročí 25 let NHKG na boku kabiny byla T669.2501 na domovské vlečce zdokumentována 5. 9. 1977.
Foto: Archiv Liberty Ostrava a.s.   1200 × 800 pix365 KiB

771701r.jpg
Při stejné příležitosti jako na předešlém snímku (snad po zkušebním dosazení dálkového ovládání Theimeg?) byla T669.2501 v Ostravě vyfotografována taktéž 5. 9. 1977.
Foto: Archiv Liberty Ostrava a.s.   1200 × 790 pix327 KiB

771701f.jpg
Před budovou vlečkové stanice NHKG-východ v Ostravě-Kunčicích zapózoval prototyp T669.2501 dne 9. 9. 1978.
Foto: Bohuslav Zeman   Sbírka: Pavel Strachota1200 × 740 pix292 KiB

771701d.jpg
Z okna lokomotivy projíždějící kolem ŽOS Nymburk byl pořízen tento špionážní záběr čerstvě "zgenerálkované" T669.2501 - zřejmě rok 1980.
Sbírka: Pavel Strachota1200 × 790 pix413 KiB

771701a.jpg
Krátce po hlavní opravě byla T669.2501 zdokumentována v prostorách LD Nymburk 9. 4. 1988.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 690 pix180 KiB

771701k.jpg
Poněkud uříznutý, ale cenný snímek lokomotivy T669.2501, vybavené dálkovým ovládáním Theimeg, byl pořízen v kolejišti Nové Huti - rok 1991.
Sbírka: Arcelor Mittal Ostrava, a.s.1200 × 830 pix307 KiB

771701h.jpg
Ve stanici Karviná-doly stála na čele soupravy "Wapek" lokomotiva T669.2501 dne 29. 8. 1994.
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 700 pix302 KiB

771701m.jpg
Na pohled od ostatních "Čmeláků" se nijak nelišící 771 701-0 projížděla se soupravou "Wapek" Dětmarovicemi 26. 3. 1999.
Foto: Ing. Stanislav Zapletal   1200 × 750 pix539 KiB

771701b.jpg
Prototyp 771 701-0 (ex. T669.2001) posunuje ve stanici Karviná-doly 20. 9. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix173 KiB

771701l.jpg
Na vlečkové koleji v Loukách nad Olší byla 771 701-0 zachycena s vlakem uhlí 3. 4. 2004.
Foto: Roman Slowiaczek   1200 × 790 pix413 KiB

771701i.jpg
Už do slušivého žluto-modrého firemního nátěru OKD oděná 771 701-0 projíždí s uceleným vlakem "Wapek" hlavním nádražím v Karviné 2. 9. 2004.
Foto: Roman Slowiaczek   1200 × 800 pix360 KiB

771701c.jpg
V Karviné-Darkově byl prototyp 771 701-0 zastižen dne 2. 9. 2005.
Foto: Alexandr Szpernol   800 × 600 pix152 KiB

771701n.jpg
Už s logy AWT byla 771 701-0 v Petrovicích u Karviné zastižena 10. 5. 2011.
Foto: Roman Slowiaczek   1200 × 820 pix439 KiB

771701o.jpg
S novým kolegou ve flotile vozidel Ing. Kotase, strojem 771 701-0, posunuje v prostorách depa Brno Dolní "Prasátko" 700 777-6 dne 8. 5. 2019.
Foto: Jaroslav Šika   1200 × 760 pix404 KiB

771701p.jpg
Už notně omšelý a bohužel neprovozní "Superčmelák" 771 701-0 čeká na svou lepší budoucnost v prostorách depa Brno Dolní 26. 4. 2020.
Foto: Jaroslav Šika   1200 × 760 pix324 KiB


Zobrazeno 18 z celkem 30 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.