Prototypy & unikáty z řady T679.2


T6792001b.jpg
Lokomotiva T679.2001 odjíždí z brněnského dolního nádraží 15.9.1973
Foto: Jiří Caska   Sbírka: Leoš Tomančák800 × 600 pix111 KiB

T6792001a.jpg
T679.2001 vyjíždí s Pn vlakem z tunelu č. 4 mezi Babicemi nad Svitavou a Bílovicemi nad Svitavou - rok 1974
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek   800 × 600 pix203 KiB

T6792001d.jpg
Stroj T679.2001 v celé své kráse na trati u Skalice nad Svitavou 23.3.1974
Foto: Ing. Ondřej Řepka   800 × 600 pix120 KiB

T6792001c.jpg
Krátce před prodejem do Bulharska stojí T679.2001 v depu Brno-Maloměřice dne 8.4.1976
Foto: Jiří Caska   Sbírka: Václav Polívka800 × 600 pix78 KiB

T6792002b.jpg
Lokomotiva T679.2002 v čele vlaku u Skalice nad Svitavou dne 21.4.1973
Foto: Jiří Maurenz   Sbírka: Václav Polívka800 × 600 pix130 KiB

T6792002c.jpg
T679.2002 v čele nákladního vlaku u Bílovic nad Svitavou 16.3.1974
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek   800 × 600 pix176 KiB

T6792002e.jpg
Stroj T679.2002 projíždí s nákladním vlakem Skalicí nad Svitavou 23.3.1974
Foto: Jiří Maurenz   800 × 600 pix133 KiB

T6792002d.jpg
"Ragulin" T679.2002 s Pn vlakem u Bílovic nad Svitavou - květen 1974
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek   800 × 600 pix143 KiB

T6792002a.jpg
Spolu se svým druhým "bratrem" stál v depu Brno-Maloměřice stroj T679.2002 dne 8.4.1976
Foto: Jiří Caska   Sbírka: Václav Polívka800 × 600 pix81 KiB

071917BDZ.jpg
Po předání českých "Ragulinů" do bulharského depa Gorna Orjahovica byla z obou strojů smontována jedna lokomotiva, která byla označena číslem 07.1917 a oděna do atypického modrého nátěru
Sbírka: Philip Wormald800 × 600 pix170 KiB

07091BDZ.jpg
Stroj 07.1917 byl později přeznačen na dnešní označení 07.091. Snímek tento stroj zachycuje při vyjímečné jízdě po elektrifikované trati ve stanici Veliko Tarnovo - květen 2003
Foto: Gerhard Muzak   800 × 600 pix129 KiB


Zobrazeno 11 z celkem 66 dostupných snímků této řady a celkem 11968 fotografií na stránkách.