Lokomotiva T476.0501


T4760501p.jpg
Zánovní stroj T476.0501 projel v rámci jedné z prvních zkušebních jízd Jarovským tunelem u Vraného nad Vltavou - rok 1972.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Pavel Strachota800 × 800 pix234 KiB

T4760501e.jpg
Prototyp T476.0501 při jízdních zkouškách na trati u Skochovic.
Foto: tovární snímek   800 × 600 pix237 KiB

T4760501a.jpg
Zřejmě v roce 1972 byl nedaleko Davle pořízen tento tovární snímek lokomotivy T476.0501 (děkujeme Charymu za barevnou korekci obrázku).
Foto: tovární snímek   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 740 pix248 KiB

T4760501b.jpg
Stroj T476.0501 byl při stejné zkušební jízdě podnikovým fotografem ČKD zachycen také ve stanici Zbraslav - rok 1972.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 680 pix233 KiB

T4760501_c.jpg
Ve stejné stanici byla T476.0501 vyfotografována také hezky barevně a z druhé strany - rok 1972.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 700 pix218 KiB

T4760501s.jpg
Prototyp T476.0501 stál ve společnosti neméně unikátního měřicího vozu a brzdové soupravy složené z lokomotivy S699.1001 a bývalé S479.102 odstaven před administrativní budovou ŽZO Cerhenice 3. 10. 1973.
Foto: RNDr. PhMr. Vratislav Šuk   Sbírka: Ing. Vratislav Šuk1024 × 680 pix220 KiB

T4760501t.jpg
Detailní pohled na lokomotivu T476.0501 odstavenou mezi zkouškami v prostorách zkušební základny ŽZO Cerhenice 3. 10. 1973.
Foto: RNDr. PhMr. Vratislav Šuk   Sbírka: Ing. Vratislav Šuk1024 × 670 pix239 KiB

T4760501_b.jpg
Po úpravě uložení skříně na podvozky z původních závěsek na provedení s opěrnými dříky byla T476.0501 zdokumentována na ŽZO Cerhenice 15. 8. 1973.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 730 pix189 KiB

T4760501_f.jpg
Jako výkřik moderní techniky působila elektrotopná T476.0501 v depu Kolín mezi tamními parními lokomotivami 23. 11. 1975.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix274 KiB

T4760501_g.jpg
Po boku parní 423.014 a ve společnosti dalších lokomotivních veteránů byla moderní T476.0501 v depu Kolín zachycena 23. 11. 1975.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 790 pix347 KiB

T4760501z.jpg
U 4. nástupiště hlavního nádraží v Kolíně se T476.0501 připravuje k odjezdu s vlakem Os 5947 do Čáslavi 26. 1. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl   Sbírka: Jan Novotný860 × 768 pix148 KiB

T4760501x.jpg
Stroj T476.0501 se na konečné své cesty, v Čáslavi, chystá objet soupravu svého vlaku před cestou zpět do Kolína 26. 1. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl   Sbírka: Jan Novotný1024 × 690 pix222 KiB

T4760501y.jpg
Úsekem trati na okraji Čáslavi projížděla T476.0501 s osobním vlakem taktéž 26. 1. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl   Sbírka: Jan Novotný1024 × 680 pix221 KiB

T4760501n.jpg
V čele vlaku Os 5946 byla T476.0501 zastižena v Kutné Hoře 24. 2. 1976.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 690 pix168 KiB

T4760501o.jpg
Po příjezdu do Kolína byla T476.0501 vyfotografována ještě po odstoupení od vlaku - 24. 2. 1976.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 720 pix182 KiB

T4760501c.jpg
Ve svém prozatimním domově, v depu Kolín, odpočívá mezi výkony prototyp T476.0501 dne 28. 5. 1976.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix99 KiB

T4760501_a.jpg
Třeba ne dokonalý, rozhodně ale cenný záběr od Kolína zachycuje T476.0501 hezky z boku v čele osobního vlaku 29. 5. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl   Sbírka: Jan Novotný1024 × 590 pix149 KiB

T4760501m.jpg
Na osobním nádraží v Kolíně byla T476.0501 zachycena při posunu 15. 6. 1976.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix146 KiB

T4760501g.jpg
Prototyp T476.0501 posunuje na nádraží v Kolíně - září 1976.
Foto: Jakub Staněk   800 × 600 pix108 KiB

T4760501h.jpg
V rámci objíždění soupravy osobního vlaku se T476.0501 v Kolíně setkala s typickými nákladními elektrikami - září 1976.
Foto: Jakub Staněk   800 × 600 pix105 KiB

T4760501i.jpg
Pohled na stroj T476.0501 od delší kapoty - Kolín, září 1976.
Foto: Jakub Staněk   1024 × 720 pix227 KiB

T4760501v.jpg
Na hlavním nádraží v Kolíně se T476.0501 připravovala k odjezdu s "obracákem" do Čáslavi 30. 10. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl   Sbírka: Jan Novotný1024 × 670 pix198 KiB

T4760501w.jpg
Styk dvou elektrizačních soustav "nad hlavou" naprosto netrápil stroj T476.0501, když se svým vlakem zastavil na nádraží v Kutné Hoře 8. 11. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl   Sbírka: Jan Novotný1024 × 670 pix206 KiB

T4760501_d.jpg
Na čele vlaku Os 9309 byl prototyp T476.0501 vyfotografován v zářezu trati u Čáslavi 13. 8. 1977.
Foto: Vladimír Truxa   1024 × 650 pix272 KiB

T4760501_e.jpg
Při zpáteční cestě do Kolína byla T476.0501 za Čáslaví zvěčněna s vlakem Os 5906 taktéž dne 13. 8. 1977.
Foto: Vladimír Truxa   1024 × 630 pix213 KiB

T4760501l.jpg
V prostorách kolínského depa čekala T476.0501 na své další nasazení do provozu 17. 8. 1977.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 650 pix188 KiB

T4760501u.jpg
Před druhou částí své "kariéry" (provoz v Poldi Kladno) stála T476.0501 několik měsíců odstavena v kolejišti vlečkového tzv. východního nádraží v Praze. Tento snímek byl pořízen 18. 6. 1978.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 660 pix217 KiB

T4760501k.jpg
Blednoucí T476.0501 čeká v kolejišti tzv. východního nádraží (úředně Praha východ) na svou další budoucnost 20. 8. 1978.
Foto: Ivan Šnábl   Sbírka: Josef Motyčka1024 × 650 pix207 KiB

T4760501f.jpg
Prototyp T476.0501 stál spolu s lokomotivou T448.0 odstaven v kolejišti vlečkového tzv. východního nádraží v Praze v roce 1979.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix110 KiB

T4760501d.jpg
Již bez tabulek s označením stojí stroj T476.0501 odstaven v kolejišti vlečkového tzv. východního nádraží (úředně Praha východ), píše se rok 1979.
Foto: Pavel Strachota   1024 × 620 pix189 KiB

T4760501j.jpg
V roli výstavního exponátu byla T476.0501 zachycena v areálu Poldi Kladno v 80. letech minulého století.
Foto: Radek Soldán   Sbírka: Aleš Krška800 × 600 pix105 KiB

T4760501q.jpg
V období aktivní služby v podniku Poldi byl prototyp T476.0501 vyfotografován v žst. Kladno-Dubí (v pozadí je viditelný vodojem z roku 1941 v prostoru odvalu bývalého dolu Prago Tragy) v polovině 80. let minulého století.
Foto: Karel Kozel   Sbírka: Bc. Zdeněk Bek800 × 600 pix109 KiB

T4760501r.jpg
Lokomotiva T476.0501 posunuje na nádraží v Kladně-Dubí v 80. letech minulého století (těžní věž v pozadí patřila k dolu Antonín Zápotocký, ex František Josef).
Foto: Karel Kozel   Sbírka: Bc. Zdeněk Bek800 × 600 pix129 KiB


Zobrazeno 33 z celkem 35 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.