Prototypy & unikáty z řady T475.15


744501k.jpg
Lokomotiva T475.1501 na zkušebním okruhu u Cerhenic - rok 1970.
Sbírka: Josef Motyčka1024 × 650 pix199 KiB

744501b.jpg
Prototyp T475.1501 ve stanici Protivín - červen 1970.
Sbírka: Václav Polívka1024 × 700 pix200 KiB

744501a.jpg
Stroj T475.1501 při zkouškách ve stanici Horažďovice-předměstí - srpen 1970.
Foto: Václav Polívka   1024 × 700 pix303 KiB

744501l.jpg
T475.1501 odpočívá mezi zkouškami na vlečce výrobního závodu ČKD v Praze-Libni - rok 1971.
Sbírka: Josef Motyčka800 × 600 pix129 KiB

744501m.jpg
Lokomotiva T475.1501 stojí na nádraží v Praze-Smíchově s vlakem R 91 dne 15. 5. 1971.
Foto: Ing. Jindřich Bek   Sbírka: Bc. Zdeněk Bek1024 × 710 pix240 KiB

744501n.jpg
Stroj T475.1501 odjíždí s vlakem R 91 z hlavního nádraží v Praze 15. 5. 1971.
Foto: Ing. Jindřich Bek   Sbírka: Bc. Zdeněk Bek1024 × 700 pix261 KiB

744501j.jpg
Prototyp T475.1501 posunuje v tehdejším AZNP Mladá Boleslav s novými automobily Škoda 100 - pravděpodobně rok 1974.
Sbírka: Josef Motyčka1024 × 710 pix223 KiB

744501o.jpg
Škodovácká T475.1501 byla v tehdy ještě stanici Bukovno v rámci návozu vozidel na výstavu ve Skalsku zachycena 10. 6. 1994.
Foto: Petr Turek   1024 × 700 pix221 KiB

744501c.jpg
Lokomotiva T475.1501 automobilky ŠKODA zavítala do stanice Skalsko 11. 6. 1994.
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix153 KiB

744501d.jpg
Stroj T475.1501 opatrně posunuje po dávno zrušené trati Dobrovice - Dětenice (na níž občas automobilka ŠKODA odstavovala vozy na auta), přičemž byla zachycena v bývalé stanici Žerčice 31. 8. 1994.
Foto: Petr Tausig   1024 × 700 pix438 KiB

744501g.jpg
Prototyp 744 501-8 stojí v areálu ŽOS Česká Třebová již s rekonstruovaným uložením skříně na podvozky prostřednictvím pryžokovových sloupků 25. 8. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix187 KiB

744501e.jpg
V areálu automobilky Škoda v Mladé Boleslavi posunuje s vlakem nových Fabií stroj 744 501-8 dne 15. 3. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix127 KiB

744501h.jpg
Prototyp 744 501-8 stojí na vlečce automobilky Škoda Mladá Boleslav 15. 3. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix148 KiB

744501f.jpg
Defilé dvou příbuzných podnikových lokomotiv automobilky Škoda - 744 501-8 a 740 564-0 na domovské vlečce v Mladé Boleslavi 15. 3. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix134 KiB

744501i.jpg
Stroj 744 501-8 s další ze čtyř podnikových lokomotiv mladoboleslavské Škodovky - s "Hektorem" 720 528-9 dne 15. 3. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix133 KiB

744501p.jpg
Už do majetku dopravce RETROLOK náležející prototyp 744 501-8 asistoval při vykládce materiálu na vlečce lomu v Novém Strašecí 6. 4. 2020.
Foto: Petr Kapoun   1200 × 810 pix390 KiB

744501q.jpg
Prototyp 744 501-8 byl mezi výkony na výlukových pracech zastižen v Pečkách těsně po východu slunce dne 8. 8. 2022.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 780 pix449 KiB

744502a.jpg
Druhý ze strojů, T475.1502, při zkušební jízdě v Horažďovicích-předměstí - rok 1970.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix94 KiB

744502b.jpg
T475.1502 při jedné z prvních zkušebních jízd - opět rok 1970.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix139 KiB

744502i.jpg
Lokomotiva T475.1502 byla při zkouškách na zkušebním okruhu u Cerhenic zachycena zřejmě rok 1971.
Sbírka: Josef Motyčka1024 × 670 pix221 KiB

744502k.jpg
Prototyp T475.1502 během jedné ze zkušebních jízd na "zadní přímé" velkého zkušebního okruhu u Cerhenic - rok 1971.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka1024 × 640 pix195 KiB

744502o.jpg
Boční pohled na prototyp T475.1502 vznikl u dnes už neexistující lávky přes "zadní přímou" na ŽZO Cerhenice - rok 1971.
Foto: tovární snímek   1024 × 660 pix226 KiB

744502n.jpg
Prototyp T475.1502 vystavený na XIII. Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně 19. 9. 1971.
Foto: Ing. Jindřich Bek   Sbírka: Bc. Zdeněk Bek1024 × 730 pix244 KiB

744502l.jpg
V období zkušebního provozu stroje T475.1502 u ČSD byla tato lokomotiva vyfotografována v čele osobního vlaku ve stanici Protivín - rok 1972.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix111 KiB

744502h.jpg
Ještě během zkoušek v provozu u ČSD byl stroj T475.1502 zachycen ve stanici Praha-Malešice - rok 1974.
Foto: Radim Šnábl   Sbírka: Josef Motyčka800 × 600 pix106 KiB

744502e.jpg
Ve službách firmy Lokotrans Brno byl prototyp 744 502-6 zachycen v rozestavěné koridorové stanici Nedakonice 28. 6. 2001.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 640 pix242 KiB

744502m.jpg
Lokomotiva 744 502-6 vypomáhala při výlukových pracech ve stykové stanici stejnosměrné a střídavé napájecí soustavy v Nedakonicích 28. 6. 2001.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 640 pix273 KiB

744502c.jpg
Provozem již lehce sešlý stroj 744 502-6 společnosti Lokotrans se rozjíždí s pracovním vlakem v Hulíně 16. 8. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix305 KiB

744502d.jpg
744 502-6 odjíždí s pracovním vlakem z Hulína na Kojetín 16. 8. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix271 KiB

744502j.jpg
Na přelomu let 2001/2002 prošel stroj 744 502-6 vyvazovací opravou, což na snímku prozrazuje černý spodek a pojezd. V této podobě pak sloužil až do úplné nátěrové obnovy. Mezi Skalicí a Doubravicemi nad Svitavou projížděl na postrku uceleného vlaku kamení pro koridor 27. 4. 2002.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 600 pix264 KiB

744502g.jpg
Po třiatřiceti letech po pořízení černobílého snímku (umístěného výše) si pan Václav Polívka vyfotografoval stroj 744 502-6 také barevně, a to v Třebovicích v Čechách 20. 2. 2003.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix124 KiB

744502f.jpg
744 502-6 po vyhotovení nového laku (v původním provedení) v čele pracovního vlaku v Třebovicích v Čechách 17. 5. 2003.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix134 KiB

744502r.jpg
Trojice lokomotiv 744 502-6, 740 634-1 a 740 800-8 ve službách dopravce BF Logistic čeká na další práci v předávacím kolejiště lihovaru v Kojetíně 11. 1. 2014.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix256 KiB

744502p.jpg
Traťovým úsekem "Ferdinandky" mezi Nedakonicemi a Moravským Pískem provážela 744 502-6 ucelenou soupravu cisteren 10. 7. 2016.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 670 pix270 KiB

744502s.jpg
Prototyp 744 502-6 byl ve stanici Brno-dolní nádraží zastižen v čele pracovního vlaku 20. 9. 2018.
Foto: Jaroslav Šika   1024 × 650 pix224 KiB

744502q.jpg
O víkendu 20./21. října 2018 využil spolek Kroměřížská dráha lokomotivu 744 502-6 pro vedení zvláštních vlaků na trati Kojetín - Tovačov. V čele jednoho z těchto spojů opouští do "retro" podoby uvedená T475.1502 traťovým úsekem Lobodice - Uhřičice 20. 10. 2018.
Foto: Jaroslav Valeš   1024 × 700 pix238 KiB

744502t.jpg
Prototyp T475.1502 zastavuje se zvláštním vlakem na tovačovský Výlov Hradeckého rybníka v zastávce Uhřičice-obec 20. 10. 2018.
Foto: Michal Boček   1024 × 720 pix382 KiB

744502u.jpg
Z podhledu zachycená T475.1502 projíždí se zvláštním vlakem do Tovačova traťovým úsekem Uhřičice - Lobodice 21. 10. 2018.
Foto: Michal Boček   1024 × 710 pix380 KiB

744502v.jpg
Na oblíbeném fotomístě před Uhřičicemi byl stroj T475.1502 se zvláštním vlakem z Tovačova do Kojetína vyfotografován 21. 10. 2018.
Foto: Michal Boček   1024 × 680 pix333 KiB


Zobrazeno 39 z celkem 50 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.