Prototypy & unikáty z řady S479.0


S479001i.jpg
Původní barevné provedení křemíkové lokomotivy S479.001 vystihuje tovární snímek pořízený 19. 9. 1961.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Jan Beníšek1024 × 710 pix296 KiB

S479001h.jpg
Náhradním způsobem (ze sloupu vysokého napětí) napájený prototyp E479.001, ještě ve své původní podobě, se připravuje k dalším statickým zkouškám - Plzeň, září 1961.
Foto: Karel Vendler   Sbírka: Miroslav Petr800 × 600 pix140 KiB

S479001b.jpg
Čerstvě z výroby převzatá lokomotiva E479.001 se seznamuje s kolejemi ČSD v Plzni-Lobzích - listopad 1961.
Foto: Karel Vendler   Sbírka: Miroslav Petr800 × 600 pix106 KiB

S479001a.jpg
Prototyp E479.001 s čerstvě rekonstruovanou skříní na tzv. "otevřené provedení" stojí na Gottwaldově nádraží v Plzni - rok 1963.
Foto: Karel Vendler   Sbírka: Miroslav Petr800 × 600 pix176 KiB

S479001d.jpg
Po trati mezi Plzní a Horažďovicemi projíždí v čele nákladního vlaku střídavá lokomotiva E479.001 koncem roku 1963.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix153 KiB

S479001f.jpg
Lehce anonymní lokomotiva S479.0001 postává v prostorách LD Plzeň - leden 1969.
Foto: Jiří Kulhánek   Sbírka: Leoš Tomančák1024 × 715 pix154 KiB

S479001j.jpg
Po opravě v DPOV Kolín zprovozněný a nově natřený stroj S479.0001 (poprvé i osazený tabulkami s tímto označením) zavítal v rámci zkušebních jízd do "depa" v Čáslavi 6. 5. 1972.
Foto: Jaroslav Cempírek   Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.1024 × 750 pix272 KiB

S479001g.jpg
Už opravdu přeznačený stroj S479.0001 čeká v Plzni na Gottwaldově nádraží na čas svého odjezdu s nákladním vlakem 31. 5. 1973.
Foto: Jiří Caska   Sbírka: Leoš Tomančák1024 × 660 pix165 KiB

S479001c.jpg
Tehdy na dispečerské výkony nasazovaná S479.001 posunuje po Gottwaldově nádraží v Plzni - rok 1975.
Foto: Jiří Maurenz   800 × 600 pix113 KiB

S479001e.jpg
Tento kvalitní záběr naší první střídavé lokomotivy S479.001 pochází taktéž z někdejšího hlavního nádraží v Plzni - rok 1975.
Foto: Jiří Maurenz   800 × 600 pix213 KiB

S479002e.jpg
Ještě s nerekonstruovaným čelem a bez pluhů se na snímku předvádí ve stanici Nezvěstice lokomotiva E479.002 při příležitosti informačních dnů o střídavé trakci - duben 1962.
Foto: Karel Vendler   Sbírka: Miroslav Petr1024 × 700 pix205 KiB

S479002d.jpg
Nablýskaná průkopnice střídavé trakce u ČSD, lokomotiva E479.002, je právem obdivována na Mezinárodním veletrhu v Brně v září 1963.
Foto: Karel Vendler   Sbírka: Miroslav Petr800 × 600 pix101 KiB

S479002g.jpg
Nová technika jde do akce – nový stroj E479.002 je po plzeňském ranžíru převážen novou "Karkulkou" řady T444.0. Vedle dýmá poválečný "Kremák" řady 534.03, který bude mít díky nedostatkům nových vozidel ještě hodně práce - říjen 1963.
Foto: Karel Vendler   Sbírka: Miroslav Petr1024 × 700 pix143 KiB

S479002c.jpg
Lokomotiva E479.002 přijela z Plzně do Horažďovic-předměstí s prvním vlakem střídavé trakce v ČSR 4. 10. 1963.
Foto: Karel Vendler   Sbírka: Miroslav Petr800 × 600 pix134 KiB

S479002h.jpg
Velmi zdařile byl stroj E479.002 vyfotografován v čele nákladního vlaku na horažďovické trati rok 1964.
Sbírka: Martin Třískala800 × 600 pix178 KiB

S479002a.jpg
Také tento barevný snímek zachycuje krasavici E479.002 v nákladní dopravě mezi Plzní a Horažďovicemi.
Sbírka: Roman Skopal800 × 600 pix133 KiB

S479002b.jpg
Krátce před předáním ČSD byla E479.002 vyfotografována v Plzni na seřaďovacím nádraží.
Sbírka: Roman Skopal800 × 600 pix107 KiB

S479002f.jpg
Už na S479.0002 přeznačená druhá československá střídavá lokomotiva stojí odstavena v depu v Plzni - leden 1969.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix107 KiB


Zobrazeno 18 z celkem 21 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.