Lokomotiva A219.0001


A2190001_a.jpg
Zbrusu nová akumulátorová lokomotiva A219.0001 se podrobuje seřizování v depu Praha-Masarykovo 31. 3. 1993.
Foto: Ing. Ivo Mahel   800 × 600 pix150 KiB

A2190001u.jpg
Prototyp A219.0001 byl široké veřejnosti poprvé představen na veletrhu AUTOTEC´93 v Brně 6. 6. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix176 KiB

A2190001n.jpg
S neméně významným "Asynchronem" 169 001-5 se "Akulego" A219.0001 setkalo v Praze-Libni 17. 6. 1993.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix155 KiB

A2190001g.jpg
Následujícího dne stál stroj A219.0001 hned vedle "Asynchrona" vystaven v Táboře - 18. 6. 1993.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix138 KiB

A2190001t.jpg
Vzácný a velmi zdařilý noční záběr lokomotivy A219.0001 byl pořízen v Táboře 18. 6. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix159 KiB

A2190001e.jpg
Prototyp A219.0001 stojí v roli výstavního exponátu na nádraží v Táboře 19. 6. 1993.
Foto: Ing. Milan Procházka   1024 × 680 pix199 KiB

A2190001k.jpg
Při chvilce odpočinku během zkoušek lokomotivy A219.0001 byla tato vyfotografována v Praze na Masarykově nádraží - červen 1993.
Foto: Bohuslav Zeman   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 710 pix197 KiB

A2190001h.jpg
Během zkoušek "Akulega" A219.0001 ve stanici Praha-Masarykovo vznikl i tento záběr prototypu ve společnosti lokomotiv řad 163 a 372 - červen 1993.
Foto: Bohuslav Zeman   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 700 pix222 KiB

A2190001a.jpg
Na tradičním Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně byla A219.0001 vystavena 6. 9. 1993.
Foto: Ing. Ivo Mahel   1024 × 630 pix190 KiB

A2190001r.jpg
Vedle domácí lokomotivy 751 094-4 stála A219.0001 odstavena v libeňském depu v době, kdy se vyřizovaly formality k provozním zkouškám "Akulega" v depech ČD. Snímek je z 20. 1. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 730 pix182 KiB

A2190001s.jpg
Neobvyklé setkání "Akulega" A219.0001 s montážním vozem 894 004-1 a "Stříbrným šípem" M260.001 bylo zaznamenáno v depu Praha-Libeň 20. 1. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 685 pix236 KiB

A2190001_v.jpg
Během zkušebního provozního nasazení na výkonech depa Praha-Vršovice se "Akulego" A219.0001 několikrát projelo také po vlečce v holešovickém přístavu - únor 1994.
Foto: Pavel Strachota   1024 × 690 pix186 KiB

A2190001y.jpg
Ve stanici Praha-Hostivař posunovala A219.0001 dne 15. 2. 1994.
Foto: Jiří Novák   1024 × 710 pix266 KiB

A2190001l.jpg
V rámci všední služby na posunu v Praze prováží A219.0001 skupinu vozů stanicí Praha-Holešovice - únor 1994.
Foto: Pavel Strachota   1024 × 730 pix215 KiB

A2190001c.jpg
V roli posunovací zálohy v Karlových Varech byla A219.0001 zdokumentována 2. 4. 1994.
Foto: Ing. Milan Procházka   800 × 600 pix141 KiB

A2190001d.jpg
Prototyp A219.0001 stojí při volné chvíli mezi výkony odstaven v Karlových Varech 2. 4. 1994.
Foto: Ing. Milan Procházka   800 × 600 pix140 KiB

A2190001_o.jpg
Krátce po započetí zkušebního nasazení v Brně byl stroj A219.0001 i s měřicím (na "toulkách" s "Akulegem" tedy spíše ubytovacím) vozem ČKD zaznamenán přímo na brněnském hlavním nádraží - červen 1994.
Foto: Aleš Soška   1024 × 670 pix195 KiB

A2190001_p.jpg
Prospektový snímek akumulátorové lokomotivy A219.0001 pochází taktéž z hlavního nádraží v Brně - červen 1994.
Foto: Aleš Soška   1024 × 660 pix203 KiB

A2190001o.jpg
Krátce po započetí zkušebního provozu v Jihlavě projížděl prototyp A219.0001 kolem jednoho z nástupišť jihlavského hlavního nádraží 1. 7. 1994.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix140 KiB

A2190001p.jpg
Společně s měřicím vozem ČKD byl stroj A219.0001 zdokumentován i v Jihlavě - červenec 1994.
Foto: Vlastimil Budař   1024 × 680 pix211 KiB

A2190001_q.jpg
Se stařičkou parní lokomotivou 423.041 se moderní stroj A219.0001 setkal v Přerově 1. 10. 1994.
Foto: Petr Doležel   1024 × 640 pix219 KiB

A2190001q.jpg
V roli 3. posunující zálohy se A219.0001 představuje na snímku z Olomouce ze dne 6. 10. 1994.
Foto: Václav Vyskočil   1024 × 720 pix240 KiB

A2190001m.jpg
Během krátkého zkušebního provozu ve Valašském Meziříčí se A219.0001 zúčastnila i výstavy v místním depu - říjen 1994.
Foto: Milan Klewar   1024 × 720 pix245 KiB

A2190001b.jpg
V rámci zkušebního nasazení do provozu v Bohumíně byla A219.0001 zachycena při práci na osobním nádraží - listopad 1994.
Foto: Ing. Jiří Adamovský   1024 × 640 pix197 KiB

A2190001_d.jpg
V rámci svého krátkého zkušebního nasazení v Bohumíně nasouvá A219.0001 osobní vůz do zdejší myčky - listopad 1994.
Foto: Ing. Jiří Adamovský   1024 × 670 pix258 KiB

A2190001f.jpg
Jako výstavní exponát se A219.0001 představila na výstavě Region a doprava v Děčíně konané 12. 10. 1996.
Foto: Jan Láznička   1024 × 710 pix212 KiB

A2190001v.jpg
Kromě několika parních lokomotiv, zastupujících železniční minulost, se výstavy v depu Děčín účastnila i A219.0001, reprezentující tu (snad) budoucnost železnic - 12. 10. 1996.
Foto: Tomáš Hubálek   1024 × 670 pix205 KiB

A2190001i.jpg
Na konci dlouhého odstavení byla A219.0001 vyfotografována v jinak už úplně opuštěné hale lokomotivky ČKD v Praze-Libni - rok 1997.
Foto: Radim Šnábl   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 720 pix213 KiB

A2190001j.jpg
Prototyp A219.0001 odjíždí z libeňského areálu ČKD do prostor na Zličíně - rok 1997.
Foto: Radim Šnábl   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 700 pix279 KiB

A2190001_c.jpg
Na zkušebním okruhu v Cerhenicích byla lokomotiva A219.0001 společně s bývalým měřicím vozem ČKD zastižena 19. 4. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 680 pix195 KiB

A2190001x.jpg
Při převozu do Maďarska byly stroje A219.0001, T211.1736 a 710.0747 zdokumentovány v Nymburce 18. 5. 2002.
Foto: Tomáš Hubálek   1024 × 690 pix254 KiB

A2190001w.jpg
Prototyp A219.0001 opouští na více než 7 let území České republiky a odjíždí do Maďarska. Snímek je z Nymburka ze dne 18. 5. 2002.
Foto: Tomáš Hubálek   1024 × 670 pix255 KiB

A2190001_e.jpg
Lokomotiva V46.029 MÁV odváží z pohraniční stanice Rajka konvoj lokomotiv T334.0747, T211.1736 a A219.0001 dále do maďarského vnitrozemí 24. 5. 2002.
Foto: Rastislav Chalupa   800 × 600 pix171 KiB

A2190001_b.jpg
Na vlečce podniku Rába v Györu byla plně provozní A219.0001 zdokumentována dne 14. 9. 2002.
Foto: Rastislav Chalupa   1024 × 660 pix246 KiB

A2190001_n.jpg
Po několikaletém odstavení a nevyužívání byla A219.0001 po nezbytné opravě nasazena na posun na vlečce závodu Smurfit Kappa Štúrovo, a.s., odkud pochází také snímek pořízený 6. 6. 2008.
Foto: Koloman Feketš   1024 × 710 pix185 KiB

A2190001_m.jpg
Ve společnosti motorových lokomotiv T448.0933, 752 602-3 a 752 601-5 byla akumulátorová A219.0001 zachycena na vlečce podniku Smurfit Kappa Štúrovo, a.s. 6. 6. 2008.
Foto: Koloman Feketš   1024 × 680 pix206 KiB

A2190001_u.jpg
Koncem roku 2009 byla A219.0001 k vidění na vlečkovém posunu v Bratislavě-Petržalce, jak dokládá i snímek ze 14. 12. 2009.
Foto: Radoslav Macháček   1024 × 680 pix204 KiB

A2190001_t.jpg
V letech 2009 a 2010 byl stroj A219.0001 z větší části odstaven v hale opravny LOKOMONT Brno v areálu bývalého depa Brno-dolní. Společně s brněnským Petrovem byl zachycen 8. 3. 2010.
Foto: Radek Čupr   1200 × 800 pix332 KiB

A2190001_r.jpg
Společně s "Krokodýlem" 850 044-9 sdružení KPKV Brno byla A219.0001 vyfotografována v prostorách bývalého depa Brno-dolní 8. 3. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil   1024 × 660 pix187 KiB

A2190001_s.jpg
Krátce po výjezdu z haly LOKOMONTu Brno byla A219.0001 zdokumentována 30. 3. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil   1024 × 680 pix199 KiB

A2190001_k.jpg
Díky novému označení 704 201-3 poněkud neprávem k motorovým lokomotivám přiřazená A219.0001 byla v hale VUZ zachycena krátce po příjezdu na zkušební centrum v Cerhenicích 5. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix214 KiB

A2190001_j.jpg
Lokomotiva 704 201-3 posunuje na odstavných kolejích cerhenické zkušební základny při silnici na Poděbrady 11. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 720 pix192 KiB

A2190001_l.jpg
Při posunu s jedním ze zkoušených vozů byla 704 201-3 na spojovací koleji k VÚKV zachycena 18. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix163 KiB

A2190001_g.jpg
Boční pohled na lokomotivu 704 201-3 vznikl na Zkušebním centru Velim taktéž 23. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix175 KiB

A2190001_f.jpg
Na koleji před novou halou HPZ III se 704 201-3 v Cerhenicích vyhřívala na odpoledním slunci 7. 8. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 810 pix331 KiB

A2190001_i.jpg
Jemné popojížďky při vážení vozidel v hale Zkušebního centra Velim (jak zní oficiální název) dokázala akumulátorová 704 201-3 zvládat nejefektivněji ze všech posunovacích lokomotiv, které kdy VUZ využíval. Snímek je z 11. 12. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 810 pix391 KiB

A2190001_w.jpg
S dvanáctivozovou německou jednotkou ICx se na ŽZO Cerhenice chystal stroj 704 201-3 posunovat 11. 12. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix352 KiB

A2190001_h.jpg
"Akulego" 704 201-3 dobíjí baterii v přestávce mezi výkony na posunu ve zkušebním centru v Cerhenicích 21. 12. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix425 KiB

A2190001_x.jpg
Společně s motorovým vozíkem WŽB-10.1-M.006 byl stroj 704 201-3 vyfotografován v areálu závodu CZ LOKO v Jihlavě 14. 5. 2018.
Foto: Radek Čupr   1200 × 770 pix362 KiB

A2190001_y.jpg
V areálu jihlavského závodu CZ LOKO postávala 704 201-3 mezi výkony na posunu odstavena 14. 5. 2018.
Foto: Radek Čupr   1200 × 780 pix351 KiB


Zobrazeno 50 z celkem 61 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.