Jednotka 835 v pravidelném provozu


835201a.jpg
Při své úplně první pravidelné jízdě s cestujícími, vlakem Os 4462 z Brna do Bohutic, přejíždí jednotka 835 201/001 Ivančický viadukt 14. 2. 2005.
Foto: Jakub Gregor   1024 × 720 pix222 KiB

835001_a.jpg
K symbolickému setkání poprvé do pravidelné dopravy nasazené "Marfušky" 835 001/201 s návěstními mechanikami stanice Moravské Bránice došlo 14. 2. 2005.
Foto: Jakub Gregor   1024 × 680 pix224 KiB

835001_i.jpg
Za mrazivého počasí se jednotka 835 001/201 blíží do cíle své cesty, Nemotic, s osobním vlakem z Brna 20. 2. 2005.
Foto: Petr Šlampa   1024 × 710 pix209 KiB

835201l.jpg
Na vjezdu do stanice Nemotice byla 835 201/001 odzadu vyfotografována taktéž 20. 2. 2005.
Foto: Petr Šlampa   1024 × 700 pix195 KiB

835201k.jpg
Týden po svém nasazení do pravidelného provozu čeká 835 201/001 před staniční budovou v Nemoticích na čas svého odjezdu zpět do Brna 20. 2. 2005.
Foto: Petr Šlampa   1024 × 700 pix184 KiB

835201m.jpg
Přestože zlí jazykové tvrdí, že po designové stránce nebyla jednotka 835 201/001 ničím jiným než "vydlabaným ingotem", tento obrázek z Nemotic hezky vykresluje, že i přes svůj hranatý tvar jednotka elegantní přeci jen byla. Snímek je z 20. 2. 2005.
Foto: Petr Šlampa   1024 × 710 pix157 KiB

835001_b.jpg
Vlak MOs 4816 z Brna do Jihlavy, vedený jednotkou 835 001/201, zastavil ve Studenci 26. 2. 2005.
Foto: Martin Ševčík   1024 × 650 pix197 KiB

835001d.jpg
Motorová jednotka 835 001/201 míjí při cestě do Oslavan historické závory v Moravských Bránicích 25. 3. 2005.
Foto: Jan Petrás   1024 × 720 pix216 KiB

835001b.jpg
Při průjezdu zastávkou Troubsko byla jednotka 835 001/201 zdokumentována 25. 3. 2005.
Foto: Jan Petrás   1024 × 700 pix224 KiB

835201n.jpg
"Marfuška" 835 201/001 projížděla kolem 5. nástupiště na hlavním nádraží v Brně 26. 3. 2005.
Foto: Čeněk Sudek   1024 × 700 pix251 KiB

835201d.jpg
Jednotka 835 201/001 se v Nemoticích připravovala na zpáteční cestu do jihomoravské metropole 17. 4. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix202 KiB

835201c.jpg
K vzácnému setkání historické "Singrovky" M240.0113 a moderní "Marfušky" 835 201/001 došlo v Nemoticích díky zvláštní jízdě "Singrovky" do Koryčan 17. 4. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix196 KiB

835001_o.jpg
Ještě jedno srovnání historické a moderní techniky na kolejích - "Singrovka" M240.0113 Klubu přátel kolejových vozidel Brno ve službách CK Píno a "Marfuška" 835 001/201 Elektromechaniky Úvaly ve službách ČD v Nemoticích dne 17. 4. 2005.
Foto: Martin Třískala   1024 × 660 pix217 KiB

835201e.jpg
Před svou další jízdou do Brna byla "Marfuška" 835 201/001 vyfotografována na nádraží v Zastávce u Brna 8. 5. 2005.
Foto: Michal Valošek   1024 × 680 pix193 KiB

835001g.jpg
"Marfuška" 835 001/201 vyčkává času svého odjezdu do Brna na hlavním nádraží v Jihlavě 20. 7. 2005.
Foto: Pavel Myšák Mojžíš   800 × 600 pix186 KiB

835001f.jpg
Poklidné ticho Kdysi rušného úseku Vlárské dráhy u Bučovic na krátko přerušil průjezd osobního vlaku Brno - Nemotice, vedeného jednotkou 835 001/201 dne 7. 8. 2005.
Foto: Stanislav Kovařík   1024 × 710 pix209 KiB

835001a.jpg
Tento zdařilý snímek jednotky 835 001/201 vznikl na nádraží v Oslavanech Krátce po příjezdu "Marfušky" z Brna 9. 8. 2005.
Foto: Jan Petrás   1024 × 700 pix235 KiB

835201p.jpg
Na trati u Bohutic byla při jízdě s osobním vlakem do Moravských Bránic jednotka 835 201/001 vyfotografována 23. 8. 2005.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix158 KiB

835001_m.jpg
Nezaměnitelným "lesem" mechanických návěstidel na střelickém zhlaví stanice Moravské Bránice právě projela jednotka 835 001/201 dne 23. 8. 2005.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 550 pix178 KiB

835201o.jpg
Setkání generací za účastí legendárních brněnských "Krokodýlů" 850 028-2 a 850 029-0 a zánovní "Marfuši" 835.201+001 se ve stanici Moravské Bránice odehrálo 23. 8. 2005.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 640 pix166 KiB

835001_j.jpg
Při své cestě do Bohutic v roli vlaku Os 4462 byla 835 001/201 zaznamenána na trati u Moravských Bránic 15. 9. 2005.
Foto: Michal Valošek   1024 × 680 pix304 KiB

835001_n.jpg
Premiérový příjezd jednotky 835 001/201 do Veselí nad Moravou zachytil autor fotografie krátce po půl deváté ráno 24. 9. 2005.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 590 pix183 KiB

835201i.jpg
Ve společnosti obou prototypových "Bert" T478.1 a řady dalších vozidel se "Marfuška" 835 201/001 coby reprezentant moderní techniky na kolejích představila na výstavě ke 120. výročí depa Veselí nad Moravou 24. 9. 2005.
Foto: Stanislav Plachý   1024 × 710 pix190 KiB

835201h.jpg
Díky výstavě v depu Veselí nad Moravou zcela mimořádně na vlak Os 4112 do Brna nasazená 835 201/001 se připravuje k odjezdu u veselského 1. nástupiště 24. 9. 2005.
Foto: Stanislav Plachý   1024 × 680 pix198 KiB

835001e.jpg
V říjnu 2005 už "Marfuška" 835 001/201 patřila k běžnému koloritu brněnského nádraží i přilehlých tratí. Koho by tehdy napadlo, že za dva měsíce jednotka jihomoravské koleje jednou provžy opustí?! Snímek je z 5. 10. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix278 KiB

835001h.jpg
Necelé čtyři roky poté, co se jednotka 835 001/201 naposledy projela s cestujícími po jižní Moravě, stojí tato odstavena v maďarském depu Szentés již bez hnacích podvozků, řídicích pultů a dalších důležitých celků 14. 10. 2009.
Foto: Hajtó Bálint   1024 × 700 pix257 KiB

835201b.jpg
Stejného dne byla "Marfuška" 835 201/001 vyfotografována v depu Szentés i z druhé strany - 14. 10. 2009.
Foto: Hajtó Bálint   1024 × 690 pix243 KiB

835001_d.jpg
Krátce před demontáží podvozků ze zadních konců obou dílů bývalé brněnské jednotky byl motorový vůz 835 001-9 rozpojené jednotky zachycen v depu Szentés ve společnosti jednotek MÁV 63-41 017-9 a 63-41 003-9 dne 4. 8. 2011.
Foto: Botka János   1024 × 680 pix177 KiB

835001_c.jpg
Během dalšího stádia "kanibalizace" v podobě demontáže zadního podvozku byl motorový vůz 835 001-9 zvěčněn v areálu depa Szentés 4. 8. 2011.
Foto: Botka János   1024 × 710 pix211 KiB

835001i.jpg
Stav obou hnacích vozů 835 001-9 a 835 201-5 bývalé české jednotky z podzimu 2012 vystihuje snímek pořízený v depu Szentés 18. 10. 2012.
Foto: Botka János   1024 × 730 pix244 KiB

835001z.jpg
Torzo bývalého hnacího vozu 835 001-9 čeká u točny maďarského depa Szentés na svůj další osud 18. 10. 2012.
Foto: Botka János   1024 × 700 pix225 KiB

835201j.jpg
Pohled zadním čelem do bývalého motorového vozu 835 201-5 zachycuje aktuální stav interiéru ze dne 18. 10. 2012.
Foto: Botka János   800 × 600 pix163 KiB

835001_q.jpg
Stav motorového vozu 835 001-9 z léta 2014 vystihuje snímek pořízený v depu Szentés 23. 8. 2014.
Foto: Mikhail Kulgeyko   1024 × 700 pix257 KiB

835001_r.jpg
Boční záběr motorového vozu 835 001-9 také pochází z depa Szentés a dne 23. 8. 2014.
Foto: Mikhail Kulgeyko   1024 × 660 pix296 KiB

835201q.jpg
Snímek o poznání horšího hlavového motorového vozu 835 201-5 byl v maďarském Szentés pořízen taktéž 23. 8. 2014.
Foto: Mikhail Kulgeyko   1024 × 700 pix356 KiB


Zobrazeno 35 z celkem 88 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.