Sériové stroje řady 830 čísel 141 až 170


830145a.jpg
Před jednou z hal depa Děčín postával po provozním ošetření stroj 830 145-9 dne 26. 9. 2003.
Foto: David Prause   800 × 600 pix163 KiB

830146b.jpg
Barevně shodně řešený motorový vůz 830 146-7 a lokomotiva 754 050-3 společně čekají na Masarykově nádraží v Praze na okamžik, kdy opět vyrazí na trať. Píše se datum 15. 10. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 660 pix187 KiB

830146a.jpg
Také v Chomutově patřily motorové vozy řady M262.0, resp. 830 ke každodennímu obrazu. Domácí motorový vůz 830 146-7 se zde k další jízdě připravoval 17. 6. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix140 KiB

830147a.jpg
Se stejně natřeným "malým bráškou" řady 810 byl dosluhující vůz 830 147-5 zastižen na nádraží v Rybništi 29. 4. 2002.
Foto: Václav Šafář   1024 × 740 pix199 KiB

830147b.jpg
I přes svůj vysoký věk stále dobře vypadající vůz 830 147-5 čeká na další práci v prostoru depa Liberec 13. 8. 2003.
Foto: David Prause   800 × 600 pix147 KiB

830148a.jpg
"Kredenc" 830 148-3 byl prvním z flotily vozů depa Chomutov, který roku 1992 opětovně obdržel klasický nátěr skříně. Ve stanici Hostivice se tento vůz právě připravuje k odjezdu na postrku MOs 9804 Praha-Masarykovo nádraží – Chomutov o sobotním dopoledni 20. 2. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 700 pix176 KiB

830148c.jpg
Jednou z domén motoráků původní řady M262.0 byla také dnes už téměř nevyužívaná trať z Bruntálu do Malé Morávky. Vůz 830 148-3 zavítal do Malé Morávky ještě v době plného provozu na trati - 14. 3. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 768 pix240 KiB

830148d.jpg
Na stejném nádraží, na kterém se před lety točil film Freonový duch a na kterém se bude natáčet také film Alois Nebel, postává před cestou do Bruntálu motorový vůz 830 148-3. Snímek byl v Malé Morávce pořízen 14. 3. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix166 KiB

830148b.jpg
Jen pár týdnů před osudným požárem a následným vyřazením vedl krnovský vůz 830 148-3 vlak MR 884 a byl s ním také vyfotografován v traťovém úseku Opava-východ – Krnov (v místní části Cvilín s motorovým vozem 843 024-1 na postrku) 6. 6. 2003.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 660 pix276 KiB

830152a.jpg
Unifikovaná souprava složená z motorového vozu 830 152-5 a přípojného vozu řady 053 čeká na své další cestující na nádraží v Turnově 26. 2. 2003.
Foto: David Prause   1024 × 650 pix213 KiB

830153a.jpg
"Kredenc" 830 153-3 z rozpouštěné chomutovské flotily skončil ve Znojmě a vyfotografován byl na zastávce Valtice-město s vlakem MOs 4832 (vlevo je předvěst blízké žst. Valtice) 5. 1. 1996.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 640 pix294 KiB

830154a.jpg
Motorový vůz 830 154-1 posunoval na hlavním nádraží v Děčíně 10. 3. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 700 pix233 KiB

830154b.jpg
Před nádražní budovou v Jedlové zapózoval před objektivem fotoaparátu "Dunihlav" 830 154-1 dne 24. 7. 2004.
Foto: Václav Šafář   1024 × 710 pix287 KiB

830154c.jpg
Kolegové 830 154-1 a 830 224-2 se bok po boku sešli u točny depa Děčín 27. 5. 2006.
Foto: Martin Třískala   1024 × 660 pix241 KiB

830156a.jpg
Na osobním nádraží v Žilině byl při posunu zdokumentován vůz 830 156-6 dne 2. 6. 1998.
Foto: Peter Bado   800 × 600 pix160 KiB

830156b.jpg
Do tehdy na Slovensku unifikovaného barevného retro-nátěru vzorně sladěná souprava složená s motorového vozu 830 156-6 a přípojného vozu Bix byla na nádraží v Žilině k vidění 10. 8. 1998.
Foto: David Prause   1024 × 670 pix212 KiB

830157a.jpg
Jedním z děčínských vozů řady 830 byl také stroj 830 157-4, který se před nádražní budovou v Děčíně připravoval k další jízdě 19. 11. 1999.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 680 pix237 KiB

830157b.jpg
Už v nátěru s pruhem v barvě slonové kosti byl vůz 830 157-4 vyfotografován v stanici Děčín-východ 27. 2. 2003.
Foto: David Prause   1024 × 680 pix241 KiB

830159a.jpg
"Dřevák“ 830 159-0 patřil dlouhodobě do stavu heršpického depa. Na čele vlaku MOs 14503 přejížděl cihlový viadukt ve Znojmě (s "Krokodýlem" 850 029-0 na postrku) dopoledne 24. 3. 1995.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 630 pix154 KiB

830159b.jpg
Čerstvě do tehdy na řadách 830 a 831 ještě neobvyklého unifikovaného nátěru s pruhem v barvě slonové kosti oděný vůz 830 159-0 čeká před jednou z hal depa Jihlava na své nasazení do provozu 22. 3. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 640 pix198 KiB

830159d.jpg
Tehdy už děčínský motorový vůz 830 159-0 zavítal v rámci své každodenní služby do stanice Ústí nad Labem-Střekov 27. 5. 2006.
Foto: Martin Třískala   1024 × 710 pix220 KiB

830159c.jpg
Motorový vůz 830 159-0, díky své provozní vitalitě přezdívaný "Lasice", byl poslední zástupce řady 830 v pravidelném provozu u ČD. V posledních týdnech nasazování na tradiční a náročnou trať přes Jedlovou sjížděl s Os 2643 ke Kytlici 1. 5. 2007.
Foto: Pavel Kolorenč ml.   1024 × 730 pix334 KiB

830161a.jpg
Trojice motorových veteránů 701 004-4, 830 161-6 a 751 126-4 odpočívala mezi provozními výkony u točny depa Žilina 6. 9. 1999.
Foto: Jozef Sarňák   1024 × 630 pix220 KiB

830163a.jpg
Ještě plně provozní motorový vůz M262.0163 byl ve stanici Humenné vyfotografován 6. 8. 1985.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix121 KiB

830163b.jpg
Bohužel také vůz M262.0163 byl kvůli požáru vyřazen předčasně. V prostoru depa Humenné čekal na svou likvidaci 19. 6. 1992.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix161 KiB

830164a.jpg
Vrak vyhořelého motorového vozu M262.0164 postával v kolejišti stanice Bánovce nad Ondavou 6. 8. 1985.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 670 pix182 KiB

830169b.jpg
V tehdy ještě provozním a potřebám ČD sloužícím depu Krnov byl vůz 830 169-9 spolu s řadou dalších kolegů zachycen 13. 9. 1997.
Foto: Václav Šafář   1024 × 730 pix200 KiB

830169c.jpg
Zajímavou epizodou v "životě" motorového vozu 830 169-9 byla jeho služba pod hlavičkou firmy Viamont na osobních vlacích mezi Trutnovem a Svobodou nad Úpou. Právě ve Svobodě nad Úpou byl tento vůz zachycen 20. 2. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 560 pix206 KiB

830169d.jpg
Už opět plnohodnotně "drážní" vůz 830 169-9 se připravoval k odjezdu z libereckého nádraží 20. 10. 2002.
Foto: Jan Dostál   1024 × 620 pix169 KiB

830169a.jpg
Kolonu devíti zrušených vozů řady 830, odstavených na děčínském západním nádraží, zahajuje na snímku vůz 830 169-9. Zatímco unifikované červenobílé vozy čísel 169 a 170 z Liberce a červenožlutý 108 z Brna sem byly přitaženy na náhradní díly, "polomáčené“ vozy čísel 171, 218, 145, 202, 214 a 102 dosloužily přímo v PJ Děčín. Záběr je z 11. 10. 2006.
Foto: Pavel Kolorenč ml.   1024 × 680 pix182 KiB

830170b.jpg
Na čele úctyhodně dlouhého osobního vlaku byl ve stanici Praha-Masarykovo zastižen vůz 830 170-7 dne 13. 4. 1995.
Foto: David Prause   1024 × 700 pix214 KiB

830170a.jpg
Trojice dlouhodobě neprovozních vozů 830 170-7, 830 169-9 a 830 012-1 svorně čeká na svou další budoucnost v kolejišti depa ÚTD v Liberci 18. 2. 2006.
Foto: David Prause   1024 × 680 pix129 KiB


Zobrazeno 32 z celkem 286 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.