Sériové vozy řady 810 čísel 400 až 499


810405a.jpg
Líbivý klasický nátěr nesl vůz 810 405-1, který byl před dnes už opuštěnou remízou depa v Medzilaborcích vyfotografován 22. 7. 2006.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix218 KiB

810407a.jpg
Úhledná stejnobarevná souprava, 810 407-7 + vůz řady 011, vyjíždí ze 486 metrů dlouhého poriadského tunelu na tzv. Čachtické trati 24. 9. 2007.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix280 KiB

810408a.jpg
Jedinečný nátěr nesl v letech 1994 – 1998 veselský vůz 810 408-5. Cestou do Hodonína se v přechodových Sudoměřicích nad Moravou setkal se slovenským kolegou 810 660-1 dne 21. 7. 1998.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix202 KiB

810408b.jpg
Na koncovém nádražíčku v lázeňském městě Luhačovice se motorové vozy 810 408-5 a 810 185-9 setkaly 21. 6. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix157 KiB

810409a.jpg
"Kačka" 810 409-3 čeká před nádražím ve Veřovicích na povolení k odjezdu do Nového Jičína 12. 1. 2002.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix86 KiB

810420a.jpg
Ještě modro-bílý vůz 810 420-0 projíždí po moldavské trati - červenec 2003.
Foto: Ing. Radek Kočí   800 × 600 pix156 KiB

810433a.jpg
Atypicky natřený česko-rakouský motoráček 810 433-3 posunoval po nádraží ve Znojmě 10. 6. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix136 KiB

810433b.jpg
Spatřit motorový vůz 810 433-3 mimo výhradně přidělené rameno Znojmo – Retz ÖBB byla vzácnost. O to větší vzácností pak bylo nasazení tohoto vozu na rameno Kúty – Skalica – Sudoměřice nad Moravou , kde byl zachycen 7. 6. 2007.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 690 pix270 KiB

810436a.jpg
"Orchestrion" 810 436-6, odstavený v Benešově u Prahy, předvádí jeden z velmi oblíbených nátěrů své řady 27. 8. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix180 KiB

810444a.jpg
V čele "Hanáckého Pendolina" přijížděl motorový vůz 810 444-0 do Kojetína 8. 1. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix151 KiB

810447a.jpg
Ve stanici Nižný Hrabovec se na svou další cestu připravoval vůz 810 447-3 dne 31. 7. 2007.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix149 KiB

810448a.jpg
"Krabička" 810 448-1 byla v Horce u Staré Paky vyfotografována 7. 8. 2007.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix183 KiB

810455b.jpg
S osobním vlakem do Zaječí byl motorový vůz 810 455-6 vyfotografován před Odb. Čejč 2. 4. 1997.
Foto: Petr Doležel   1200 × 800 pix545 KiB

810455a.jpg
V záři zapadajícího slunce čeká na nádražíčku v Luhačovicích vůz 810 455-6 na čas svého dalšího odjezdu do Újezdce 20. 6. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix177 KiB

810456a.jpg
V roli záskoku za motorový vůz 811 494-4 v jednotce řady 811 přijel do Valašského Meziříčí vůz 810 456-4 dne 27. 6. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix139 KiB

810457a.jpg
Vlak vedený vozem 810 457-2 vjíždí do staničky Mořkov-hlavní trať 30. 8. 2000.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix155 KiB

810467a.jpg
Vůz 810 467-1 odjíždí v čele čtyřvozové motorové soupravy z Kojetína do Kroměříže 28. 3. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix175 KiB

810476a.jpg
Motorový vůz 810 476-2 stojí před další jízdou do Holíče odstaven u holíčského nástupiště v Hodoníně 4. 11. 2004.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix132 KiB

810484a.jpg
Díky černým číslicím řadového označení na čelech snadno rozeznatelný vůz 810 484-6 stál u jednoho z nástupišť stanice Pardubice 13. 4. 2007.
Foto: Pavel Šimkanin   800 × 600 pix126 KiB

810493a.jpg
Motorový vůz 810 493-7 přijíždí od Čáslavi na konečnou do Třemošnice 16. 7. 2022.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 760 pix394 KiB

810499a.jpg
Tato fotografie z depa Trenčanská Teplá ukazuje rozdíly nejen mezi motorovými vozy 811 021-5 a 810 499-4, ale také v novém jednotném nátěru ZSSK - 20. 4. 2008.
Foto: Martin Třískala   1024 × 670 pix205 KiB


Zobrazeno 21 z celkem 218 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.