Sériové stroje řady 771 čísel 002 až 025


771002a.jpg
Po vyvazovací opravě před odprodejem Guinejským železnicím byla 771 002-3 zdokumentována v ŽOS Nymburk 8. 4. 1997.
Foto: Jan Kudlička   Sbírka: Ladislav Fric800 × 600 pix164 KiB

771003a.jpg
Výborně udržovaný stroj 771 003-1 čekal na další práci v prostoru depa Ústí nad Labem 7. 9. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix153 KiB

771003c.jpg
Kolegové 771 003-1 a 771 160-9 stanuly vedle sebe v depu Ústí nad Labem 6. 2. 2001.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix125 KiB

771003b.jpg
Nezvykle s dvojicí služebních vozů byl stroj 771 003-1 zastižen v Sebuzíně 14. 12. 2001.
Foto: Lubomír Hemiš   800 × 600 pix128 KiB

771004e.jpg
Nově natřená 771 004-9 posloužila při oslavách 150-ti let železnice v Česku jako výstavní exponát na výstavě vozidel v depu Praha-Masarykovo 30. 8. 1995.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix139 KiB

771004d.jpg
Nedaleko tehdy ještě funkční HL. Skašov byla dvojice "Čmeláků" 771 004-9 a 771 032-0 zachycena během cesty pro zátěž do štěrkoven 17. 9. 1997.
Foto: Petr Doležel   800 × 600 pix162 KiB

771004c.jpg
Vlak štěrku ze štěrkoven Skašov (při trati Kojetín - Tovačov) přivážel tandem strojů 771 004-9 a 771 032-0 do Lobodic 17. 9. 1997.
Foto: Petr Doležel   1024 × 650 pix241 KiB

771004b.jpg
Jednou z méně známých služeben, odkud byli do provozu vystavováni "Čmeláci", bylo depo v Kroměříži. Po tři roky odtud dva stroje řady 771 vyjížděly pro vlaky štěrku na vlečku Skašov. Zdejší "trvalka" 771 004-9 se právě z Kojetína vrátila do Kroměříže 17. 7. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix132 KiB

771004a.jpg
Po odchodu ze střední Moravy do jižních Čech byla 771 004-9 zastižena ve stanici Kaplice 25. 8. 2000.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix164 KiB

771005b.jpg
Úsekem trati u Hornej Štubni provážela vlak Mn 83800 lokomotiva 771 005-6 dne 2. 9. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix125 KiB

771005a.jpg
V depu Zvolen stál stroj 771 005-6 bez výkonu odstaven 1. 2. 2002.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix166 KiB

771006a.jpg
Na vjezdu do stanice Bratislava-Vinohrady byla zachycena lokomotiva T669.0006 dne 14. 9. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix120 KiB

771007b.jpg
Při práci ve stanici Ústí nad Labem-západ se nechal stroj 771 007-2 vyfotografovat 12. 10. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix169 KiB

771007a.jpg
Neprovozní lokomotivy 771 007-2 a 770 047-9 čekají na svou další budoucnost v prostoru depa Ústí nad Labem 6. 2. 2001.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix109 KiB

771008a.jpg
Ve stanici Ústí nad Labem-západ posunovala zelená 771 008-0 dne 19. 9. 1998.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix133 KiB

771009a.jpg
Břeclavský nestor 771 009-8 odpočíval mezi stále vzácnějšími výkony v prostoru domovského depa 4. 3. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix125 KiB

771010a.jpg
Stroj 771 010-6 čeká v depu Poprad na další příležitost vydat se na trať 5. 5. 2000.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix115 KiB

771011a.jpg
Nově natřený "Čmelák" 771 011-4 postával v depu ve Zvolenu 3. 1. 1998.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix186 KiB

771012b.jpg
Ještě červený stroj T669.1012 byl s manipulačním vlakem zastižen ve stanici Hlohovce 13. 9. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix176 KiB

771012a.jpg
Už do zeleného barevného kabátku oděná 771 012-2 sloužila na staničním posunu ve Zvolenu 29. 4. 1999.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 690 pix224 KiB

771013a.jpg
Velmi zachovalý "Čmelák" 771 013-0 stál spolu s "Laminátkou" 240 073-7 odstaven v depu Levice 25. 1. 1998.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix172 KiB

771014a.jpg
Na přetahovou službu byla 771 014-8 v Devínské Nové Vsi nasazena 20. 4. 1998.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix150 KiB

771015a.jpg
Z depa v Prievidzi se právě chystá k dalšímu výkonu vyjet lokomotiva 771 015-5 dne 28. 4. 1999.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 610 pix179 KiB

771016a.jpg
Stroj T669.1016 byl na čele manipulačního vlaku zastižen ve stanici Nová Baňa 31. 3. 1987.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix101 KiB

771016b.jpg
V čele ucelené soupravy "Wapek" projížděla 771 016-3 po trati u Píly 4. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix166 KiB

771017c.jpg
Ještě červeno-žlutá 771 017-1 postávala v depu v Banské Bystrici 31. 12. 1997.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix197 KiB

771017d.jpg
Kolem nástupišť osobní stanice ve Zvolenu projížděl už zelený stroj 771 017-1 dne 14. 8. 1999.
Foto: Roman Slowiaczek   800 × 600 pix142 KiB

771017a.jpg
"Čmelák" 771 017-1 ZSSK posunuje ve stanici Skalité - červen 2003.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix130 KiB

771017b.jpg
Tandem strojů 771 017-1 a 771 094-0 odjíždí ze stanice Rajec pro další zátěž 28. 5. 2008.
Foto: Peter Vlček   800 × 600 pix199 KiB

771018b.jpg
Čerstvě natřená 771 018-9 stála na výstavě u příležitosti 150-ti let železnic v Československu vystavena v červenci 1989.
Foto: Daniel Ruffr   800 × 600 pix110 KiB

771018c.jpg
Dvojice lokomotiv 771 018-9 a 721 132-9 stála na čele uceleného vlaku "Rajek" v Banské Bystrici 30. 3. 1998.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix173 KiB

771018a.jpg
"Čmelák" 771 018-9 projížděl s nákladním vlakem úsekem trati mezi Pílou a Podkrivání 4. 4. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix153 KiB

771019a.jpg
Dvě odlišné lokomotivy se stejným motorem, stroje 771 019-7 a 751 128-0, se bok po boku sešly v depu Zvolen 7. 5. 2000.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 660 pix191 KiB

771020a.jpg
"Čmelák" 771 020-5 prováží nákladní vlak po trati mezi Hornou Štubňou-zastávkou a Hornou Štubňou 9. 3. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix143 KiB

771020b.jpg
Pod panoramatem slovenských velehor přiváží 771 020-5 nákladní vlak do Stankovan 4. 9. 2002.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix160 KiB

771021a.jpg
Ve společnosti dvojice historických osobních vozů byla 771 021-3 zastižena ve Zvolenu 23. 7. 2005.
Foto: Bc. Martin Ševčík   800 × 600 pix180 KiB

771022a.jpg
Nákladní vlak vedený strojem T699.1022 dorazil do stanice Kremnica 29. 9. 1987.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix140 KiB

771023a.jpg
Po čerstvě zrekonstruované trati nedaleko Horního Dvořiště právě projíždí sólo "Čmelák" 771 023-9 dne 13. 6. 2001.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix135 KiB

771024b.jpg
Ještě pod trolejí se stejnosměrným napětím 1500V projížděl stroj 771 024-7 se svým vlakem stanicí Rybník 29. 7. 1999.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix150 KiB

771024a.jpg
Podobně a přesto odlišně atypicky natřené 771 024-7 a 771 132-8 stojí vedle sebe v depu České Budějovice 13. 3. 2000.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix136 KiB

771025b.jpg
V domovském depu v Plzni se upracované motorové lokomotivy 771 025-4 a 753 212-0 setkaly 14. 6. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 690 pix211 KiB

771025a.jpg
Po opravě před odprodejem Guinejským železnicím se 771 025-4 v ŽOS Nymburk pozvolna loučí se svou domovinou 8. 4. 1997.
Foto: Jan Kudlička   Sbírka: Ladislav Fric800 × 600 pix169 KiB


Zobrazeno 42 z celkem 340 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.