Prototypy & unikáty z řady 771


771001d.jpg
Díky ozdobně natřenému zábradlí jednoznačně identifikovatelný prototyp T669.1001 se podrobuje provoznímu ošetření v depu Zlaté Moravce 20.3.1991
Foto: Jiří Adolf   Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix129 KiB

771001f.jpg
I po uvedení stroje 771 001-5 do unifikovaného nátěru se širokým žlutým pruhem zůstalo lokomotivě charakteristické ozdobné zábradlí. Snímek vznikl v RD Bratislava-východ 27.4.1999
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix159 KiB

771001a.jpg
V roli staniční zálohy se prototyp 771 001-5 představuje na snímku z Bratislavy z 10.11.2001
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix192 KiB

771001b.jpg
Nově natřená 771 001-5 posunovala po stanici Devínská Nová Ves 3.7.2005
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix173 KiB

771001c.jpg
Prototyp 771 001-5 byl v čele manipulačního vlaku vyfotografován nedaleko Devínské Nové Vsi 1.10.2005
Foto: Peter Uličný   800 × 600 pix180 KiB

771001e.jpg
V pohraničním úseku Devínská Nová Ves - Marchegg byla 771 001-5 zaznamenána 19.3.2006
Foto: Jozef Sarňák   1024 × 710 pix305 KiB

771182e.jpg
Výsledek několikaleté práce (nejen) zaměstnanců olomouckého depa - speciálně pro zkvalitnění práce na spádovišti elektrodynamickou vybavená 771 182-3 čeká na nasazení do provozu v olomouckém depu 4.3.1999
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix125 KiB

771182c.jpg
Novotou zářící výjímečný stroj 771 182-3 postává u rotundy depa Olomouc 27.9.1999
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix127 KiB

771182d.jpg
V čele manipulačního vlaku zavítala do stanice Bohuňovice lokomotiva 771 182-3 dne 24.5.2000
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix106 KiB

771182b.jpg
Dvojice olomouckých strojů 771 182-3 a 751 144-7 vypomáhala při napěťové výluce v Krasíkově - rok 2001
Foto: Petr Slavík   800 × 600 pix142 KiB

771701g.jpg
Proti řadě T669.1 výkonnější prototyp T669.2001 (výrobní číslo SMZ 0787/1970, původně vyráběn pro ČSD) se podrobuje zkouškám na ŽZO u Cerhenic - rok 1970
Foto: Ing. Josef Bosáček   800 × 600 pix225 KiB

771701e.jpg
Zřejmě už na vlečce Nové huti byla pořízena tato tovární fotografie prototypu T669.2501 (ex. T669.2001) - rok 1971
Foto: tovární snímek   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 610 pix189 KiB

771701f.jpg
Před budovou vlečkové stanice NHKG-východ Ostrava zapózoval prototyp T669.2501 dne 9.9.1978
Foto: Bohuslav Zeman   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 630 pix163 KiB

771701a.jpg
Krátce po hlavní opravě byla T669.2501 zdokumentována v prostorách LD Nymburk 9.4.1988
Foto: Josef Motyčka   1024 × 690 pix180 KiB

771701d.jpg
Z okna lokomotivy projíždějící kolem ŽOS Nymburk byl pořízen tento špionážní záběr čerstvě "zgenerálkované" T669.2501 - 80. léta minulého století
Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix158 KiB

771701h.jpg
Ve stanici Karviná-doly stála na čele soupravy "Wapek" lokomotiva T669.2501 dne 29.8.1994
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 730 pix227 KiB

771701b.jpg
Prototyp 771 701-0 (ex. T669.2001) posunuje ve stanici Karviná-doly 20.9.2002
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix173 KiB

771701i.jpg
Už do slušivého žluto-modrého firemního nátěru OKD oděná 771 701-0 projíždí s uceleným vlakem "Wapek" hlavním nádražím v Karviné 2.9.2004
Foto: Roman Slowiaczek   800 × 600 pix127 KiB

771701c.jpg
V Karviné-Darkově byl prototyp 771 701-0 zastižen dne 2.9.2005
Foto: Alexandr Szpernol   800 × 600 pix152 KiB


Zobrazeno 19 z celkem 342 dostupných snímků této řady a celkem 11968 fotografií na stránkách.