Prototyp T478.3001 posunoval s vozy manipulačního vlaku v Rumburku 22. 9. 1984.
Foto: Viktor Kvarda
1200 × 800 pix
338 KiB
Barevný snímek z Rybniště zachycuje podobu lokomotivy T478.3001 v jejím stavu ze dne 22. 9. 1984.
Foto: Viktor Kvarda
1200 × 800 pix
361 KiB
Prototyp T478.3001 odvážel nákladní vlak ze stanice Svor 28. 9. 1985.
Foto: Pavel Čáp
1200 × 800 pix
399 KiB
"Praotec Brejlovec" 753 001-7 zavítal s Pn vlakem na nádraží v Jestřebí - rok 1992.
Foto: Zdeněk Pacholík
1200 × 800 pix
648 KiB
Ještě postaru natřený prototyp 753 001-7 zavítal do Mladé Boleslavi 19. 4. 1994.
Foto: Petr Turek
800 × 600 pix
122 KiB
Provozem už dost sešlý, přesto však plně provozní stroj T478.3001 čeká u jedné z hal depa v České Lípě na svou další příležitost zasáhnout do provozu 11. 3. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček
1024 × 670 pix
232 KiB
V novějším nátěru ale se s tabulkami se starým označením stála T478.3001 v Mladé Boleslavi 28. 5. 1997.
Foto: Petr Turek
800 × 600 pix
97 KiB
Prototyp T478.3001 odváží osobní vlak do Valašského Meziříčí z Kunčic pod Ondřejníkem 23. 7. 2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
144 KiB
T478.3001 pózuje na točně depa v České Lípě dne 18. 8. 2002.