Sériové stroje řady 735 čísel 200 až 249


735200d.jpg
Dvoustý vyrobený "Pilštyk" byl ve Velkých Opatovicích zastižen 22.10.1978
Foto: Mojmír Leštinský   800 × 600 pix171 KiB

735200c.jpg
Krásná traťovka s lokomotivou T466.0200 vznikla u Babic nad Svitavou - duben 1989
Foto: Jiří Kulhánek   Sbírka: Mojmír Leštinský800 × 600 pix172 KiB

735200b.jpg
735 200-8 právě přijela v čele osobního vlaku z Jihlavy do Brna. Podobné zástupy "Pilštyků" za řadu 850 byly v té době naprosto všedním jevem. Snímek je ze dne 6.3.1998
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix105 KiB

735200a.jpg
Za hustého sněžení přiváží 735 200-8 do Brna spěšný vlak z Jihlavy 18.1.2000
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix254 KiB

735201d.jpg
Ještě nerekonstruovaná brněnská T466.0201 byla po střetu zdokumentována v depu Brno-Dolní. Spolu s ní snímek zachytil muzejní stroje 354.1217 a tehdy opravovaného "Albatrose" 498.106 dne 23.2.1990
Foto: Ing. Pavel Stupka   1024 × 670 pix213 KiB

735202a.jpg
Setkání "dvěstědvojek", tedy zrušených strojů 735 202-4 (původem ze Zdic) a 781 202-7 (z Letohradu) se ve "šrotovacím depu" v České Třebové událo 1.5.2005
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix150 KiB

735205b.jpg
Telčská T466.0205 přiváží do Jindřichova Hradce osobní vlak z Veselí nad Lužnicí do Jihlavy 25.6.1978
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix160 KiB

735205a.jpg
Také z Jindřichova Hradce pochází tento snímek stroje T466.0205 s osobním vlakem, pořízený 27.7.1978
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix168 KiB

735207a.jpg
Kdysi tak pěkná 735 207-3 byla v "koloně smrti" v Plzni vyfotografována 18.4.2005
Foto: Jonáš Janoušek   800 × 600 pix106 KiB

735213a.jpg
Opečovávané stroje 735 213-1 a 735 285-9 se setkaly ve stanici Mladá Boleslav-město - červenec 1994
Foto: Zdeněk Brožek   800 × 600 pix122 KiB

735216f.jpg
"Pilštyk" 735 216-4 často díky své zásuvce pro napájení přípojných vozů a ovládání jejich dveří suploval v osobní dopravě motorové vozy řady 810. Při jednom takovém zástupu byl zastižen v Prostějově hl.n. 27.10.1999
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 645 pix284 KiB

735216a.jpg
735 216-4 byl posledním provozním "Pilštykem" na střední a severní Moravě. Zde je zachycen v Nezamyslicích 16.6.2001
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix175 KiB

735216b.jpg
Lokomotiva 735 216-4 míjí ve stanici Ptení osobní vlak, vedený motorovým vozem 810 546-2, dne 6.2.2002
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix115 KiB

735216d.jpg
Náladový noční snímek stroje 735 216-4 pochází z depa Olomouc z podvečera 20.11.2002
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix121 KiB

735216c.jpg
Odvodněná ale menší opravou zprovoznitelná (navíc dne, kdy byl snímek pořízen čerstvě natřená) 735 216-4 stojí spolu s lokomotivou 751 144-7 v depu v Prostějově 4.5.2003
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix245 KiB

735216e.jpg
V době, kdy už bylo jasné, že se 735 216-4 v blednoucím obnoveném barevnému kabátku už nikdy vlastní silou po trati neprojede, byl tento stroj v depu v Prostějově zdokumentován 17.4.2006
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix161 KiB

735222b.jpg
Dávno zašlé časy - stroj 735 222-2 zastavil s osobním vlakem v Berouně 24.5.1995
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix112 KiB

735222a.jpg
"Pilštyk" 735 222-2, sloužící na staničním posunu ve Zdicích, dohlíží na dodržování zásad bezpečnosti při práci 27.8.1997
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix137 KiB

735222c.jpg
V čele typického lokálkového manipuláčku byla 735 222-2 zdokumentována na trati u Lochovic 1.7.1998
Foto: Petr Kapoun   1024 × 640 pix205 KiB

735223a.jpg
Atypicky natřená modrá 735 223-0 byla v depu Česká Lípa zastižena 30.8.1993
Foto: Zdeněk Brožek   800 × 600 pix110 KiB

735227c.jpg
Opečovávaná českolipská 735 227-1 posunovala v Lovosicích 2.2.1998
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix150 KiB

735227b.jpg
Na horkém letním slunci se na libereckém nádraží vyhřívá českolipský stroj 735 227-1, který sem před chvílí přivezl vlaky Os 6609 a Os 6104 ze své domoviny 30.7.1998
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix148 KiB

735227a.jpg
Někdejší perla depa Česká Lípa, 735 227-1, odstavená pro závadu na naftovém motoru, stála ve svém domovském depu 19.6.2001
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix133 KiB

735230a.jpg
Už neprovozní lokomotivy 735 230-5 a 735 156-2 stály v depu v Telči odstavené 12.5.1996
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix132 KiB

735233b.jpg
Českobudějovický stroj 735 233-9 posunoval ve stanici Číčenice dne 18.4.1998
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix86 KiB

735233a.jpg
Památkou na kdysi rozsáhlý provoz "Pilštyků" na Českobudějovicku byly odstavené lokomotivy v depu Veselí nad Lužnicí. Na snímku je stroj 735 233-9 dne 7.10.1999
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix177 KiB

735234b.jpg
Na dobovém snímku ze stanice Nezamyslice je při posunu zdokumentován stroj T466.0234 - květen 1989
Foto: Jiří Kulhánek   Sbírka: Mojmír Leštinský1024 × 730 pix252 KiB

735235c.jpg
V poklidné náladě venkovského nádraží v Chornici byl s vlakem Mn 84912 vyfotografován "Pilštyk" 735 235-4 - květen 1995
Foto: František Seidl   800 × 600 pix147 KiB

735235a.jpg
Perla lokomotivního depa Brno-Dolní, stroj 735 235-4, odváží spěšný vlak ze Svitav 4.3.1997
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix138 KiB

735235d.jpg
Po 17-ti letech se ve Velkém Meziříčí objevil zástupce někdejší řady T466.0. Lokomotiva 735 235-4 sem s Mn vlakem z Křižanova přijela 13.6.1997
Foto: Ing. Pavel Stupka   800 × 600 pix146 KiB

735235e.jpg
Brněnská krasavice 735 235-4 byla v roli záskoku za motorový vůz řady 850 zdokumentována ve Veselí nad Moravou 23.8.1997
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix144 KiB

735235b.jpg
Vrak kdysi tak pěkné lokomotivy 735 235-4 chátral v České Třebové také 1.5.2005
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix167 KiB

735239a.jpg
Vyřazené stroje 735 239-6 a T466.0240 stály několik let odstavené na nádraží ve Valticích. Zde byly zvěčněny dne 4.6.1999
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix133 KiB

735240b.jpg
Neprovozní "Pilštyci" T466.0240 a 735 239-6 stály ve Valticích 4.6.1999
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix141 KiB

735240a.jpg
Torza lokomotiv 735 081-2, 735 239-6 a T466.0240 posunují pod mechanickými návěstidly stanice Hrušovany nad Jevišovkou před jednou ze svých posledních cest na odstavení do depa Brno-Maloměřice 30.4.2003
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix111 KiB

735245c.jpg
Na velké železniční výstavě, která se v létě 1989 konala na brněnském výstavišti, stál kromě jiných vysaven také stroj T466.0245
Foto: Daniel Ruffr   800 × 600 pix97 KiB

735245b.jpg
V čele osobního vlaku do Jihlavy byla na hlavním nádraží v Brně zdokumentována lokomotiva 735 245-3 v podvečer dne 8.12.1998
Foto: Dušan Mrňa   800 × 600 pix135 KiB

735245d.jpg
V roli "popelářského pendlu" projíždí 735 245-3 přes jižní zhlaví brněnského hlavního nádraží 19.6.1999
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix133 KiB

735245a.jpg
Nezaměnitelná kulisa s hradem Špileberk jasně prozrazuje, kde byl pořízen tento snímek stroje 735 245-3 dne 27.8.1999
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix114 KiB

735248a.jpg
Poněkud rozměrnější a pažravější náhrada motorového vozu řady 810, lokomotiva 735 248-7, byla v Křižanově vyfotografována 7.6.1999
Foto: Ing. Pavel Stupka   1024 × 640 pix166 KiB

735248b.jpg
Stroj 735 248-7 byl posledním provozním brněnským "Pilštykem". Při provozu ho tak dlouho udržely především zásuvky pro provoz s přívěsnými vozy. Snímek jej zachycuje v Brně hl.n. 27.10.2000
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix186 KiB

735248e.jpg
Lokomotiva 735 248-7 zastupovala na posunu ve stanici Brno hl.n. novější lokomotivu 18.7.2001
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix132 KiB

735248d.jpg
V čele osobního vlaku do Jihlavy odjíždí z Brna hl.n. "Pilštyk" 735 248-7 dne 20.12.2001
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix116 KiB

735248c.jpg
Jen pár dnů před svým definitivním odstavením odváží 735 248-7 z Jihlavy Sp vlak do Brna 30.1.2002
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix135 KiB



Zobrazeno 44 z celkem 319 dostupných snímků této řady a celkem 11968 fotografií na stránkách.