Sériové stroje čísel 120 až 149


735121a.jpg
Mezi řadou vraků, odstavených v prostorách depa Zvolen, čeká na svůj osud také troj 735 121-6 - rok 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix409 KiB

735122a.jpg
Osobní vlak, vedený "Pilštykem" T466.0122, zastavil ve stanici Horní Blatná 17. 4. 1992.
Foto: Martin Navrátil   Sbírka: Mojmír Leštinský800 × 600 pix157 KiB

735123a.jpg
Po lokálce z Protivce se "Pilštyk" 735 123-2 s manipulačním vlakem blíží do koncové stanice Bochov - rok 1996.
Foto: Ivo Valent   1200 × 840 pix635 KiB

735124a.jpg
Ještě kompletní stroj 735 124-0 stál v depu ve Zdicích odstaven 13. 7. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix149 KiB

735125c.jpg
Známý západočeský "Pilštyk" 735 125-7 posunoval na hlavním nádraží v Karlových Varech 25. 4. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix166 KiB

735125d.jpg
Při chvilce odpočinku byla v depu na dolním nádraží v Karlových Varech zdokumentována kráska 735 125-7 v zimě roku 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix98 KiB

735125g.jpg
V čele vlaku Os 17022 do Kraslic čeká na nádraží v Sokolově stroj 735 125-7 na ukončení nástupu cestujících a povolení k odjezdu na trať 8. 6. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix178 KiB

735125f.jpg
Skvělý portrét lokomotivy 735 125-7 vznikl ve stanici Oloví 8. 6. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix144 KiB

735125b.jpg
Karlovarské krásky 735 125-7 a 735 103-4 byly ve svém domovském depu společně vyfotografovány 29. 6. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix110 KiB

735125a.jpg
Při sólo jízdě byla karlovarská krasavice 735 125-7 zachycena u Hájku 16. 7. 1996.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 820 pix526 KiB

735125e.jpg
Už trvale odstavené "Pilštyky" 735 125-7, 735 103-4 a 735 184-4 chátrají v depu Karlovy Vary 22. 1. 1998.
Foto: Mojmír Leštinský   800 × 600 pix138 KiB

735126a.jpg
Na vlaku Os 4777 z Prahy dojížděly ve druhé polovině 80. let do Rakovníka lokomotivy řady T466.0 s patrovou jednotkou běžně. Lokomotiva T466.0126 byla na tento výkon nasazena i 27. 6. 1987.
Foto: Jaroslav Cempírek   1200 × 810 pix283 KiB

735127a.jpg
Po dílenské opravě nově natřený stroj T466.0127 vedl jeden z manipulačních vlaků na trati Liberec - Turnov v roce 1988.
Foto: Ivo Valent   1200 × 880 pix358 KiB

735127b.jpg
Lokomotivy řady T466.0 byly pro své tvarové řešení se spoustou možností pro různá "přikrášlení" hojně vybavovány všelijakými barevnými přízdobami. Jedním z barevně nezaměnitelných strojů tak byl i 735 127-3, zastižený v Turnově 8. 10. 1992.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 810 pix461 KiB

735128a.jpg
Nezvykle širokým žlutým pruhem na čelech "vyzbrojená" 735 128-1 posunovala v Hradci Králové 28. 6. 1992.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 780 pix432 KiB

735130a.jpg
Lokomotiva T466.0130 posunovala na hlavním nádraží v Mladé Boleslavi 14. 4. 1990.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 800 pix477 KiB

735130c.jpg
Lokomotiva T466.0130 čeká na další práci před halou depa v Mladé Boleslavi 7. 9. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix558 KiB

735130b.jpg
Vytrvale s cedulemi se starým označením T466.0130 sloužící mladoboleslavská legenda byla s patrovými vozy na auta zachycena na okraji Mladé Boleslavi 23. 2. 1998.
Foto: Martin Boháč   1200 × 830 pix433 KiB

735130d.jpg
Stroj T466.0130 byl u mostu přes Jizeru v Mladé Boleslavi zachycen 19. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix518 KiB

735131a.jpg
Na nádraží v Rybništi byla ještě celočervená lokomotiva T466.0131 vyfotografována 23. 9. 1984.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 700 pix173 KiB

735131b.jpg
Na hlavním nádraží v České Lípě byl vyfotografován stroj T466.0131 dne 12. 10. 1985.
Sbírka: Miroslav Kubelka800 × 600 pix115 KiB

735132b.jpg
Stav lokomotivy T466.0132 na počátku počátek 80. let vystihuje snímek pořízený v depu Česká Lípa.
Foto: Miroslav Labuťa   Sbírka: Zdeněk Michl st.1200 × 790 pix385 KiB

735132a.jpg
Lokomotiva 735 132-3 a motorový vůz 810 311-1 postávali společně v depu Česká Lípa 13. 8. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 810 pix415 KiB

735133a.jpg
Při cestě z dílenské opravy v ŽOS byl českolipský stroj 735 133-1 vyfotografován v depu Valašské Meziříčí 16. 3. 1990.
Foto: Jan Novotný   1200 × 830 pix446 KiB

735134a.jpg
Sólo jedoucí stroj T466.0134 byl v Lounech vyfotografován 8. 6. 1985.
Foto: Miroslav Kubelka   800 × 600 pix123 KiB

735135b.jpg
Mírně atypický nátěr "Pilštyka" 735 135-6 byl s vlakem Pn 60642 zastižen před Jedlovou 24. 9. 1994.
Foto: Zdeněk Kačena   1024 × 760 pix451 KiB

735135a.jpg
Barevně nezaměnitelný stroj 735 135-6 manipuloval na hlavním nádraží v České Lípě 11. 11. 1996.
Foto: Jaroslav Cempírek   1200 × 790 pix419 KiB

735136a.jpg
Hned tři provozní zástupce řady 735 zdokumentoval autor snímku v Mladé Boleslavi: 735 136-4 a 735 201-6 míjí při odjezdu ze stanice stroj 735 258-6 dne 21. 7. 1999.
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix134 KiB

735136b.jpg
"Fujara" 735 136-4 byla s manipulačním vlakem zastižena v Bakově nad Jizerou 1. 10. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix512 KiB

735136d.jpg
S manipulačním vlakem do Turnova byl stroj 735 136-4 zachycen u Staré Paky 29. 9. 2000.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 800 pix567 KiB

735136c.jpg
Mohykán 735 136-4 byl s manipulačním vlakem zachycen ještě v původní (nezahloubené) stanici Mladá Boleslav město - rok 2001.
Foto: Ivo Valent   1200 × 840 pix363 KiB

735137a.jpg
Po objetí soupravy byla v úvraťové stanici Klobouky u Brna vyfotografována lokomotiva 735 137-2 dne 7. 3. 1997.
Foto: Bohdan Ociepka   800 × 600 pix126 KiB

735138a.jpg
Zánovní "Pilštyk" T466.0138 zastavil s pravidelným osobním vlakem ve Velkých Pavlovicích - červenec 1977.
Sbírka: Zdeněk Picka1200 × 800 pix361 KiB

735139a.jpg
Na začátku odstrojování před přestavbou na řadu 714 byla v depu Prostějov zachycena lokomotiva 735 139-8 dne 17. 3. 1995.
Foto: Petr Doležel   1200 × 810 pix480 KiB

735140b.jpg
Znojemská stálice T466.0140, známá svým atypickým žlutým pruhem, byla zvěčněna v domovském depu 9. 9. 1990.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 780 pix316 KiB

735140a.jpg
Lokomotiva 735 140-6 dosloužila ve Znojmě. Před sešrotováním ještě několik let stála v Havlíčkově Brodě, kde byla zdokumentována 11. 5. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix226 KiB

735141a.jpg
S manipulačním vlakem do Klobouk u Brna byl hodonínský stroj 735 141-4 zachycen před odb. Čejč 2. 4. 1997.
Foto: Petr Doležel   1200 × 810 pix482 KiB

735142a.jpg
V čele manipulačního vlaku odpočívala ve Staré Roli lokomotiva 735 142-2 dne 2. 7. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix121 KiB

735142b.jpg
Konvoj zrušených strojů 735 142-2, 820 009-9, 735 122-4 a 735 261-0 byl v depu v Karlových Varech zdokumentován 22. 5. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix135 KiB

735143a.jpg
"Pilštyk" T466.0143 odjíždí ze Zdic do Protivína někdy na přelomu 70. a 80. let minulého století.
Foto: Pavel Strachota   800 × 600 pix161 KiB

735144a.jpg
Karlovarský stroj 735 144-8 posunoval v Ostrově nad Ohří 7. 1. 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix63 KiB

735145a.jpg
Už natrvalo neprovozní 735 145-5 stála odstavená v Protivíně 25. 7. 1996.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix122 KiB

735145b.jpg
Vyřazený "Pilštyk" 735 145-5 čeká na svůj definitivní konec v Protivíně 27. 10. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix134 KiB

735147a.jpg
Večerní poklid v depu Zdice s lokomotivami 735 147-1, 735 288-3, T466.0220 a 735 280-0 u točny byl zachycen na snímku ze 4. 12. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 780 pix492 KiB

735149a.jpg
Do nového atypického barevného nátěru oděný stroj T466.0149 se představuje na výstavě ve stanici Chřibská - rok 1988.
Foto: Ivo Valent   1200 × 900 pix349 KiB

735149b.jpg
S doplněným ozdobným žlutým proužkem byla T466.0149 zastižena v Rumburku před 1. Májem roku 1988.
Sbírka: depo Rumburk800 × 600 pix128 KiB


Zobrazeno 46 z celkem 512 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.