Sériové stroje řady 735 čísel 100 až 149


735100e.jpg
Na výstavě ve stanici Prostějov hl.n., která se konala u příležitosti 100. let Moravské západní dráhy v září roku 1989, byl kromě jiných lokomotiv vystaven také "Pilštyk" T466.0100 - 28.9.1989
Foto: Ing. Richard Lužný   800 × 600 pix110 KiB

735100f.jpg
Ranní spěšný vlak Frýdek-Místek - Brno právě přivezl stroj 735 100-0 do Kojetína 22.8.1997
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix170 KiB

735100d.jpg
V roli záskoku za řadu 850 přijíždí 735 100-0 s vlakem Sp 1660 z Brna do Okříšek 31.10.1998
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix146 KiB

735100c.jpg
"Pilštyk" 735 100-0 čeká na hlavním nádraží v Brně na čas svého odjezdu s osobním vlakem do Jihlavy 18.3.1999
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix85 KiB

735100a.jpg
Jako za starých časů to vypadalo, když se v Kojetíně kvůli odvozu vlaku s neschopným vozem řady 842 objevil stroj 735 100-0 dne 31.1.1998
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix118 KiB

735100b.jpg
Vrak stroje 735 100-0 rezivěl spolu s dalšími "Pilštyky" v depu Brno-Maloměřice v létě roku 2001
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix125 KiB

735101a.jpg
Neprovozní 735 101-9 stála v depu Tábor odstavena 3.10.2002
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix124 KiB

735102a.jpg
Zánovní lokomotiva T466.0102 se v Telči setkala s motorovým vozem M475.0002 dne 10.9.1977
Foto: Mojmír Leštinský   800 × 600 pix124 KiB

735103a.jpg
Jeden z elitních strojů depa Karlovy Vary, 735 103-4, přivezl do Perninku vlak Os 17105 - leden 1993
Foto: Jiří Rubín   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix215 KiB

735103b.jpg
V obnoveném prototypovém nátěru pózuje 735 103-4 u točny v depu Karlovy Vary 11.5.1995
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix149 KiB

735106a.jpg
Nezaměnitelné prostředí depa Mladá Boleslav prozrazuje místo pořízení tohoto záběru stroje 735 106-7, který vznikl 9.7.1994
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix180 KiB

735107a.jpg
Lokomotiva 735 107-5 stojí vedle motorového vozu 810 169-3 v depu v Mladé Boleslavi - květen 1992
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix112 KiB

735111a.jpg
Zubožený stroj 735 111-7 stál v depu Leopoldov odstaven 21.2.2002
Foto: Peter Boris   800 × 600 pix183 KiB

735113a.jpg
Vrak "Pilštyka" 735 113-3 chátral v depu Nové Zámky také 4.6.2006
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix145 KiB

735116a.jpg
S osobním vlakem z Nezamyslic přijel do stanice Prostějov hl.n. stroj T466.0116 dne 21.4.1991
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix146 KiB

735118b.jpg
Prostějovská 735 118-2 se před ostrým ranním sluncem schovávala za budovou skladiště v Prostějově hl.n. 21.4.1997
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix178 KiB

735118a.jpg
V čele manipulačního vlaku, tvořeného jediným vozem, byla lokomotiva 735 118-2 zvěčněna v Prostějově hl.n. 21.4.1997
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix117 KiB

735234a.jpg
Někdejší prostějovské stroje 735 118-2 a 735 234-7 stály po svém vyřazení odstavené v depu Olomouc, kde byly vyfotografovány 3.5.1999
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix166 KiB

735122a.jpg
Osobní vlak, vedený "Pilštykem" T466.0122, zastavil ve stanici Horní Blatná 17.4.1992
Foto: Martin Navrátil   Sbírka: Mojmír Leštinský800 × 600 pix157 KiB

735124a.jpg
Ještě kompletní stroj 735 124-0 stál v depu ve Zdicích odstaven 13.7.1995
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix149 KiB

735125c.jpg
Známý západočeský "Pilštyk" 735 125-7 posunoval na hlavním nádraží v Karlových Varech 25.4.1995
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix166 KiB

735125d.jpg
Při chvilce odpočinku byla v depu na dolním nádraží v Karlových Varech zdokumentována kráska 735 125-7 v zimě roku 1995
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix98 KiB

735125g.jpg
V čele vlaku Os 17022 do Kraslic čeká na nádraží v Sokolově stroj 735 125-7 na ukončení nástupu cestujících a povolení k odjezdu na trať 8.6.1996
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix178 KiB

735125e.jpg
Už trvale odstavené "Pilštyky" 735 125-7, 735 103-4 a 735 184-4 chátrají v depu Karlovy Vary 22.1.1998
Foto: Mojmír Leštinský   800 × 600 pix138 KiB

735125f.jpg
Skvělý portrét lokomotivy 735 125-7 vznikl ve stanici Oloví 8.6.1996
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix144 KiB

735125b.jpg
Karlovarské krásky 735 125-7 a 735 103-4 byly ve svém domovském depu společně vyfotografovány 29.6.1996
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix110 KiB

735125a.jpg
Vyřazená lokomotiva 735 125-7 čeká v depu Sokolov na zbývající dny své existence 13.4.2001
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix125 KiB

735126a.jpg
Ve svém domovském depu v Karlových Varech byl stroj 735 126-5 zastižen 13.1.1993
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix130 KiB

735127a.jpg
V době pozvolna končící slávy své řady byl v turnovském depu zdokumentován stroj 735 127-3 dne 9.3.1993
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix113 KiB

735130a.jpg
Lokomotiva T466.0130 jezdila ze své řady nejdelší dobu s tabulkami se starým označením. Snímek ji zachytil ve společnosti stroje 735 286-7 v Turnově 17.6.1999
Foto: Michal Borský   800 × 600 pix99 KiB

735130b.jpg
Vedle staré vodárny v Turnově byla s manipulačním vlakem zvěčněna T466.0130 dne 6.5.2000
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix103 KiB

735131a.jpg
T466.0131 (nastartovaná) a další "Pilštyky" byly v Rumburku společně vyfotografovány na 1. Máje 1988
Sbírka: depo Rumburk1024 × 700 pix173 KiB

735131b.jpg
Patřičně vyzdobená T466.0131 pózuje před objektivem fotoaparátu v Rumburku na 1. Máje 1988
Sbírka: depo Rumburk800 × 600 pix115 KiB

735134a.jpg
Už definitivně odstavená 735 134-9 stála v depu v Žatci 19.4.1996
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix123 KiB

735135a.jpg
Vzorně udržovaný stroj T466.0135 sestavuje manipulační vlak v Rybništi - srpen 1987
Sbírka: depo Rumburk800 × 600 pix147 KiB

735135b.jpg
Mírně atypický nátěr "Pilštyka" 735 135-6 dlouho připomínal vzornou péči rumburské správkárny o své lokomotivy. Snímek je od Stvolínek ze dne 2.2.1998
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix127 KiB

735136b.jpg
"Fujara" 735 136-4 posunovala ve stanici Železný Brod 24.4.1999
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix126 KiB

735136a.jpg
Hned tři provozní zástupce řady 735 zdokumentoval autor snímku v Mladé Boleslavi: 735 136-4 a 735 201-6 míjí při odjezdu ze stanice stroj 735 258-6 dne 21.7.1999
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix134 KiB

735136c.jpg
735 136-4 vyjíždí v čele manipulačního vlaku ze stanice Stará Paka 7.4.2000
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix119 KiB

735137a.jpg
Při objíždění soupravy byla v úvraťové stanici Klobouky u Brna vyfotografována lokomotiva 735 137-2 dne 7.3.1997
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix126 KiB

735138a.jpg
Zánovní "Pilštyk" T466.0138 zastavil s pravidelným osobním vlakem ve Velkých Pavlovicích - červenec 1977
Sbírka: Zdeněk Picka1024 × 690 pix222 KiB

735140a.jpg
Lokomotiva 735 140-6 dosloužila ve Znojmě. Před sešrotováním ještě několik let stála v Havlíčkově Brodě, kde byla zdokumentována 11.5.2000
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix226 KiB

735141a.jpg
Hodonínské stroje 735 141-4 a 735 008-5 se bok po boku sešly v Čejči 27.4.1996
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix144 KiB

735142a.jpg
V čele manipulačního vlaku odpočívala ve Staré Roli lokomotiva 735 142-2 dne 2.7.1995
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix121 KiB

735142b.jpg
Konvoj zrušených strojů 735 142-2, 820 009-9, 735 122-4 a 735 261-0 byl v depu v Karlových Varech zdokumentován 22.5.1997
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix135 KiB

735143a.jpg
"Pilštyk" T466.0143 odjíždí ze Zdic do Protivína někdy na přelomu 70. a 80. let minulého století
Foto: Pavel Strachota   800 × 600 pix161 KiB

735144a.jpg
Karlovarský stroj 735 144-8 posunoval v Ostrově nad Ohří 7.1.1995
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix63 KiB

735145a.jpg
Už natrvalo neprovozní 735 145-5 stála odstavená v Protivíně 25.7.1996
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix122 KiB

735145b.jpg
Vyřazený "Pilštyk" 735 145-5 čeká na svůj definitivní konec v Protivíně 27.10.1996
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix134 KiB

735149a.jpg
V obnoveném unifikovaném nátěru byla T466.0149 vyfotografována v Rumburku v 80. letech minulého století
Sbírka: depo Rumburk800 × 600 pix140 KiB

735149b.jpg
S doplněným ozdobným žlutým proužkem byla T466.0149 zastižena v Rumburku před 1. Májem roku 1988
Sbírka: depo Rumburk800 × 600 pix128 KiB


Zobrazeno 51 z celkem 319 dostupných snímků této řady a celkem 11968 fotografií na stránkách.