Sériové stroje řady 735 čísel 002 až 026


735002a.jpg
Oproti prvnímu prototypu viditelně pozměněná T466.0002 stojí v depu Bratislava-hlavné - rok 1973
Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava1024 × 730 pix216 KiB

735002b.jpg
Už neprovozní stroj 735 002-8 stál v depu Štúrovo odstaven 30.7.1993
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 640 pix172 KiB

735002c.jpg
Ve stejný den vznikl ve Štúrovu také tento záběr lokomotivy 735 002-8 - 30.7.1993
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix173 KiB

735003b.jpg
Vyřazený "Pilštyk" 735 003-6 byl u haly depa Nové Zámky zastižen 19.5.1991
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 700 pix248 KiB

735003a.jpg
Vrak lokomotivy 735 003-6 chátral v depu Nové Zámky také dne 26.8.1997
Foto: Michal Borský   800 × 600 pix134 KiB

735004a.jpg
Z provozu už definitivně vyřazená 735 004-4 čeká na svůj další osud v depu Nové Zámky 21.6.1992
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix153 KiB

735005a.jpg
Provozní lokomotiva 735 005-1 byla v depu ve Štúrovu vyfotografována 17.5.1991
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix150 KiB

735006c.jpg
O kousek dále stála ve stejný den neméně zachovalá 735 006-9 - depo Štúrovo 17.5.1991
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 700 pix191 KiB

735006b.jpg
Naleštěný "Pilštyk" 735 006-9 (výrobní číslo 4423 0006) stál v prostorách TD Nové Zámky odstaven 30.6.1993
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix215 KiB

735006a.jpg
Stroj 735 006-9 byl do svého vyřazení nejstarším provozním zástupcem řady. Patřil Železničnímu stavitelství Bratislava, v jehož areálu byl zdokumentován 14.6.1997
Foto: Michal Borský   800 × 600 pix125 KiB

735007i.jpg
Zánovní lokomotiva T466.0007 přiváží pravidelný osobní vlak do Velkých Pavlovic - srpen 1976
Sbírka: Zdeněk Picka1024 × 680 pix228 KiB

735007j.jpg
Tentokráte s manipulačním vlakem přijíždí T466.0007 do Velkých Pavlovic - únor 1978
Sbírka: Zdeněk Picka800 × 600 pix133 KiB

735007b.jpg
V nátěru s (už poměrně zašlým) tenkým žlutým proužkem přiváží 735 007-7 Mn vlak do Čejče 21.8.1991
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix141 KiB

735007a.jpg
Nejstarším provozním strojem řady 735 v České republice byl (a stále je) břeclavský 735 007-7. Na snímku je zachycen při posunu v Břeclavi 21.10.1998
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix136 KiB

735007c.jpg
Již muzejní lokomotiva T466.0007 byla při zvláštní jízdě při Oslavách Pernštejnského panství vyfotografována před Doubravníkem 5.7.2004
Foto: Jakub Sigmund   800 × 600 pix181 KiB

735007d.jpg
Po mostě přes řeku Svratku za Doubravníkem přejíždí v čele mimořádného vlaku stroj T466.0007 dne 5.7.2004
Foto: Jakub Sigmund   800 × 600 pix219 KiB

735007k.jpg
S úplně posledním vlakem přijela do stanice Ždánice právě T466.0007. Po odjezdu tohoto vlaku se historie části trati do Ždánic definitivně uzavřela - 14.10.2006
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 690 pix215 KiB

735007f.jpg
S mimořádným manipulačním vlakem byl stroj T466.0007 vyfotografován u Lednice 19.5.2007
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix143 KiB

735007g.jpg
Při jízdě pro fotografy se naskytla příležitost zdokumentovat "Pilštyka" T466.0007 také v nezaměnitelném prostředí trati u Lednice 19.5.2007
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix249 KiB

735007e.jpg
Boční záběr lokomotivy T466.0007 vznikl na trati u Poštorné 19.5.2007
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix219 KiB

735007h.jpg
Mimořádně zavedený manipulační vlak pro fotografy, vedený strojem T466.0007, zastavil v dopravně Boří Les 19.5.2007
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix136 KiB

735008a.jpg
Zánovní "Pilštyk" T466.0008 posunuje v Hodoníně - rok 1975
Foto: Pavel Strachota   800 × 600 pix89 KiB

735008c.jpg
Naleštěný stroj T466.0008 čeká na povolení k vjezdu z vlečky Dolu 1. Máj do stanice Rohatec 15.1.1991
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 690 pix275 KiB

735008d.jpg
Na vlečce Dolu 1. Máj v Dubňanech sloužila T466.0008 dne 15.1.1991
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 700 pix215 KiB

735008b.jpg
Při posunu v Hodoníně byla 735 008-5 zvěčněna téměř na konci své provozní éry - srpen 1995
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix160 KiB

735009c.jpg
Zánovní lokomotiva T466.0009 pózuje objektivu fotoaparátu ve Velkých Pavlovicích - rok 1979
Sbírka: Zdeněk Picka800 × 600 pix158 KiB

735009d.jpg
Krásný dobový záběr stroje T466.0009 byl pořízen z okna bytu v nádražní budově stanice Velké Pavlovice - rok 1979
Sbírka: Zdeněk Picka800 × 600 pix139 KiB

735009b.jpg
Lokomotiva 735 009-3 poctivě sloužila v Hodoníně také dne 11.9.1992
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix215 KiB

735009a.jpg
Sestřičky 735 008-5 a 735 009-3 (dále) se jako mnohokrát setkaly v Hodoníně také 24.5.1993
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix207 KiB

735009e.jpg
"Pilštyk" 735 009-3 posunoval ve stanici Znojmo 27.4.1996
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix145 KiB

735010a.jpg
V čele manipulačního vlaku přijel do stanice Čejč stroj T466.0010 dne 30.3.1988
Foto: Mojmír Leštinský   800 × 600 pix113 KiB

735010b.jpg
Břeclavská 735 010-1 byla při posunu zdokumentována v Rohatci 8.7.1989
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix213 KiB

735011b.jpg
"Střídání stráží" ve strojové stanici Otrokovice - nová T466.0011 a pozvolna končící 423.0152 zde byly zdokumentovány v roce 1973
Foto: Miroslav Víšek   Sbírka: Mojmír Leštinský800 × 600 pix111 KiB

735011d.jpg
Ve stanici Gottwaldov-střed posunovala modro-šedá T466.0011 dne 28.11.1975
Foto: Stanislav Kopřiva   800 × 600 pix108 KiB

735011c.jpg
"Pilštyk" 735 011-9 pilně pracuje v Hodoníně 22.2.1993
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix149 KiB

735011a.jpg
Během chvíle odpočinku byla 735 011-9 vyfotografována v Otrokovicích 5.5.1995
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix159 KiB

735012a.jpg
Jediná brněnská lokomotiva řady 735 z ověřovací série, stroj 735 012-7, posunuje na hlavním nádraží v Brně 17.3.1993
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix115 KiB

735013f.jpg
Stroj T466.0013 byl provozován v mírně pozměněné verzi unifikovaného červeno-žlutého nátěru - Otrokovice, rok 1989
Sbírka: Petr Doubravský800 × 600 pix124 KiB

735013d.jpg
S jediným klanicovým vozem byla 735 013-5 zastižena v Otrokovicích 2.7.1993
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix116 KiB

735013e.jpg
Modrá krasavice 735 013-5 projíždí s manipulačním vlakem po trati mezi Rohatcem a Bzencem-přívozem 21.5.1996
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix135 KiB

735013c.jpg
V roli záskoku za motorový vůz řady 810 zavítala 735 013-5 do Pohořelic 31.3.1998
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix128 KiB

735013g.jpg
Na postrku posíleného osobního vlaku u příležitosti oslav 100 let vizovické trati byla 735 013-5 nádherně zdokumentována mezi Želechovicemi nad Dřevnicí-Lípou a zastávkou Zádveřice 28.8.1999
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 615 pix317 KiB

735013a.jpg
Někdejší perla břeclavského depa, 735 013-5, již byla sešrotována. Snímek ji zachycuje ještě v běžném provozu v Břeclavi 4.4.2000
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix156 KiB

735013b.jpg
Havárie motoru přivedla plánovaný muzejní stroj až do šrotu - již neprovozní 735 013-5 se naposledy veřejnosti představila na výstavě v Přerově 16.9.2001
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix167 KiB

735014c.jpg
S manipulačním vlakem odjíždí z Břeclavi do Hrušovan nad Jevišovkou lokomotiva 735 014-3 dne 31.5.1992
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix159 KiB

735014a.jpg
"Pilštyk" 735 014-3 posunuje v Hodoníně poté, co sem přivezl vlak Mn 84621 z Břeclavi - červenec 1992
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix162 KiB

735014b.jpg
735 014-3 přiváží do Břeclavi manipulační vlak z Hrušovan - červen 1996
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix157 KiB

735015a.jpg
Neprovozní "Pilštyk" 735 015-0 stojí na "koleji smrti" v depu Břeclav 20.10.1998
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix111 KiB

735015c.jpg
Ve stanici Gottwaldov-Střed odstoupil stroj T466.0015 z čela osobního vlaku - 28.11.1975
Foto: Stanislav Kopřiva   800 × 600 pix118 KiB

735015b.jpg
Na 3. koleji stanice Gottwaldov-střed je k odjezdu do Vizovic připraven osobní vlak s lokomotivou T466.0015 - rok 1976
Foto: Stanislav Kopřiva   800 × 600 pix131 KiB

735016a.jpg
Jak vypadaly z výroby první lokomotivy řady T466.0 nám ukazuje snímek lokomotiv T466.0016 a T466.0026, pořízený v depu Lučenec 19.9.1975
Foto: Jan Koutný   800 × 600 pix213 KiB

735016b.jpg
Ještě poměrně zachovalý "Pilštyk" 735 016-8 byl v Lučenci zastižen 13.5.1993
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix130 KiB

735017a.jpg
Stroj T466.0017 (735 017-6) byl ve svém domovském depu v Lučenci zdokumentován koncem 80. let minulého století
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix121 KiB

735017b.jpg
Krásně vyparáděná 735 017-6 odpočívala mezi výkony v depu Lučenec 11.11.1992
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix177 KiB

735018a.jpg
Lučenecká 735 018-4 stála v prostorách svého domovského depa odstavena 12.11.1992
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix110 KiB

735019a.jpg
Pravděpodobně ve stanici Kokava nad Rimavicou byl s osobním vlakem vyfotografován stroj T466.0019 v 70. letech minulého století
Foto: Jan Koutný   Sbírka: Mojmír Leštinský800 × 600 pix156 KiB

735020a.jpg
Sestřičky 735 020-0 a 735 019-2 stály v depu Lučenec společně odstavené několik let. Snímek je ze dne 11.11.1992
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 660 pix203 KiB

735021a.jpg
Sluneční paprsky jemně hladí zašlé kapoty stroje 735 021-8, čekajícího na svůj další osud v Lučenci 13.5.1993
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix165 KiB

735022a.jpg
Krátce před svým odstavením byla ještě provozní 735 022-6 zastižena v lučeneckém depu 13.5.1993
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix179 KiB

735023a.jpg
Ještě provozní "Pilštyk" 735 023-4 stojí mezi výkony odstaven v prostoru depa Lučenec 13.5.1993
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix157 KiB

735024b.jpg
Téměř na konci své provozní éry byla v Lučenci vyfotografována lokomotiva 735 024-2 dne 20.6.1992
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix134 KiB

735024a.jpg
735 024-2 sloužila na staničním posunu v Lučenci ještě 13.11.1992
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix115 KiB

735025a.jpg
Ještě provozuschopný stroj T466.0025 byl u zvedáků v depu Tisovec zdokumentován 29.9.1991
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 700 pix291 KiB

735026b.jpg
Lokomotiva 735 026-7 čeká na další práci před halou depa v Lučenci 29.9.1991
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix134 KiB

735026a.jpg
Červeno-žlutá lokomotiva 735 026-7 a (zkušebně) stejně natřený přípojný vůz řady Baafx byly pospolu zastiženy v Lučenci 11.11.1992
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix142 KiB


Zobrazeno 65 z celkem 319 dostupných snímků této řady a celkem 11968 fotografií na stránkách.