Sériové stroje řady 725 čísel 003 až 113


725004a.jpg
"Karkulka" T444.0004 posunovala v zasněžené stanici Vrútky 19.1.1985
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix133 KiB

725005a.jpg
T444.005 s logy ČKD na propagačním snímku výrobního závodu v Praze Libni
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix117 KiB

725009a.jpg
Jiný propagační snímek výrobního závodu zachycuje zánovní lokomotivu T444.009 v čele osobního vlaku
Foto: tovární snímek   Sbírka: Ing. Jiří Pohl800 × 600 pix155 KiB

725009b.jpg
Při stejné příležitosti vznikl také tento záběr stroje T444.009 na neznámém místě
Foto: tovární snímek   Sbírka: Ing. Jiří Pohl800 × 600 pix174 KiB

725009c.jpg
O mnoho let později přijela lokomotiva T444.0009 s manipulačním vlakem do Chýše - 16.4.1981
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix106 KiB

725011a.jpg
Ve stanici Oldřichov u Duchcova byla zastižena "Karkulka" T444.0011 dne 24.7.1982
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix101 KiB

725012a.jpg
Lokomotiva T444.0012 čeká na další práci v depu Zdice 7.10.1984
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix130 KiB

725013a.jpg
"Karkulka" T444.0013 v čele manipulačního vlaku ve stanici Šaľa 9.8.1986
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix146 KiB

725014a.jpg
Valašskomeziříčský stroj T444.0014 stojí ve svém domovském depu dne 25.7.1985
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix161 KiB

725015a.jpg
Zbrusu nová lokomotiva T444.015 byla pro propagaci výrobního závodu vyfotografována při jedné ze svých prvních jízd
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix150 KiB

725017a.jpg
Na odstavených kolejích v ŽOS Šumperk čeká na opravu stroj T444.0017 dne 23.2.1984
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix89 KiB

725018a.jpg
Ačkoliv to husté sněžení dává jen tušit, na snímku lokomotivy T444.0018 je opravdu ještě i druhá "Karkulka" - ŽOS Šumperk 30.4.1985
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix135 KiB

725026a.jpg
Stařičká "Karkulka" T444.0026 posunovala v podniku Kablo v Bratislavě 9.5.1989
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix100 KiB

725028a.jpg
Neobvykle natřený stroj T444.0028 na své domovské vlečce v Michalovcích dne 20.8.2005
Foto: Lukáš Šafář   800 × 600 pix237 KiB

725030a.jpg
Tandem krasavic T444.0030 a T444.0101 svorně táhne těžký osobní vlak po trati na Moldavu 26.12.2001
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix94 KiB

725031a.jpg
"Karkulka" T444.0031 posunuje ve Slaném 13.7.1984
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix174 KiB

725034a.jpg
Stroj T444.0034 byl zachycen v RD Poprad 7.1.1986
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix122 KiB

725036a.jpg
Taktéž v RD Poprad odpočívala T444.0036 dne 7.1.1986
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix122 KiB

725037a.jpg
Lokomotiva T444.0037 na vlečce lomu Slavec-Jaskyňa na Slovensku 5.8.1990
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix175 KiB

725037b.jpg
Další velmi nezvyklý barevný kabátek nosí právě T444.0037. Na vlečce společnosti CARMAUSE Slavec byla vyfotografována 15.9.2006
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix239 KiB

725038a.jpg
Již neprovozní T444.0038 na vlečce podniku ACHP Slatiňany dne 21.1.2000
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix95 KiB

725038b.jpg
Stroje T444.0038 a T444.0553, patřící klubu PVTKŽ, stojí odstavené ve stanici Domašín 19.10.2005
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix212 KiB

725041a.jpg
Lokomotiva T444.0041 se v depu Hradec Králové právě podrobuje provoznímu ošetření dne 7.5.1980
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix131 KiB

725043a.jpg
Neprovozní stroj 725 043-4 v depu Kralupy nad Vltavou 26.6.1994
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix140 KiB

725044a.jpg
Ve stanici Horná Štubňa byla vyfotografována lokomotiva T444.0044 dne 2.5.1980
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix102 KiB

725053a.jpg
Na samém konci své životní pouti byl v depu Leopoldov zastižen stroj T444.0053 dne 13.1.1990
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix125 KiB

725055b.jpg
Muzejní "Karkulka" T444.0055 v depu Bratislava-Východ dne 6.9.2000
Foto: Vít Sotolář   800 × 600 pix119 KiB

725055a.jpg
T444.0055 je muzejním vozidlem železnic na Slovensku - zde ve Zvolenu 14.9.2002
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix108 KiB

725055c.jpg
Lokomotiva T444.0055 ve zvolenském depu dne 14.9.2002
Foto: Ing. Igor Molnár   800 × 600 pix129 KiB

725057a.jpg
"Karkulka" T444.0057 stála v čele nákladního vlaku ve stanici Horná Štubňa 31.3.1987
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix124 KiB

725060a.jpg
Další slovenský muzejní stroj, T444.0060 (patřící MDC Bratislava), zastavil se zvláštním vlakem u výpravní budovy (a nyní nákladiště) Bratislava-Filiálka 8.5.2006
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix140 KiB

725060b.jpg
Ve stejný den byla lokomotiva T444.0060 zachycena na ještě vzácnějším místě - ve Stupavě, kam dnes již vlaky prakticky nejezdí - 8.5.2006
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix142 KiB

725065a.jpg
"Karkulka" T444.0065 na vlečce podniku Strojservis v Bratislavě na jaře roku 1989
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix118 KiB

725066a.jpg
Stroj 725 066-5, patřící TS Levice, v čele pracovního vlaku ve stanici Čata dne 17.5.1996
Foto: Bc. Jozef Gulík   800 × 600 pix90 KiB

725070d.jpg
Traťovácká T444.0070 ve stanici Bratislava-Vajnory dne 9.5.1990
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix122 KiB

725070a.jpg
Lokomotiva 725 070-7, patřící TS Bratislava, stojí odstavena v Levicích 12.9.2000
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix116 KiB

725070c.jpg
Stroj 725 070-7 (ex. T444.0070) v areálu TS Levice
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix99 KiB

725070e.jpg
Bratislavská lokomotiva T444.0070 přešla koncem 80. let do služeb traťového hospodářství, což jí podstatně prodloužilo život. Krátce po opravě v domovské Traťové distanci Nové Zámky byla vyfotografována 13.4.2001
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix136 KiB

725070b.jpg
"Karkulka" 725 070-7 stále v aktivní službě v Bratislavě
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix114 KiB

725073a.jpg
T444.0073 v depu Praha-Bubny po účasti na výstavě lokomotiv - rok 1976
Foto: František Kačerovský   800 × 600 pix122 KiB

725075c.jpg
Ještě celočervená "Karkulka" T444.0075 stojí s osobním vlakem ve stanici Praha-Dejvice 1.4.1982
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix176 KiB

725075a.jpg
Stroj T444.0075 byl při posunu na nákladovém nádraží na Rohanském ostrově zaznamenán 3.6.1984
Foto: Pavel Kainrath   Sbírka: Petr Turek800 × 600 pix108 KiB

725075b.jpg
"Karkulka" T444.0075 krátce před tím, než odvezla poslední vlak z Prahy-Těšnova do Vysočan dne 3.6.1984
Foto: Pavel Kainrath   Sbírka: Petr Turek800 × 600 pix104 KiB

725076a.jpg
Vrútecký stroj T444.0076 byl v roce 1996 zničen požárem pro účely natáčení amerického filmu The Peacemaker. Na snímku je ale ještě jako provozní zachycen při posunu ve Vrútkách 21.2.1991
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix71 KiB

725077a.jpg
Šumperská T444.0077 stojí nad prohlídkovou jámou ve svém domovském depu 30.5.1985
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix123 KiB

725078e.jpg
Lokomotivu T444.0078 opatřilo výjimečným nátěrem výjimečné JZD Slušovice. Na vlečce v Želechovicích nad Dřevnicí-Lípě byl stroj zachycen dne 28.8.1999
Foto: Tomáš Hegar   Sbírka: Aleš Krška800 × 600 pix159 KiB

725078i.jpg
"Karkulka" T444.0078 se vyhřívá na sluníčku před remízou v Želechovicích nad Dřevnicí-Lípě 28.8.1999
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix128 KiB

725078a.jpg
Od Agro Slušovice přešla T444.0078 pod "křídla" firmy Metrans a.s. a dne 10.02.2006 ji zakoupilo Muzeum Dopravní Techniky Slaný. Snímek tuto lokomotivu zachycuje v Želechovicích nad Dřevnicí-Lípě 30.4.2006
Foto: Michal Valošek   800 × 600 pix100 KiB

725078b.jpg
T444.0078 během renovačních prací v remíze v Lípě nad Dřevnicí 28.5.2006
Foto: Michal Valošek   800 × 600 pix107 KiB

725078c.jpg
Tandem lokomotiv T444.0078 (MDT Slaný) a T334.0896 projíždí po trati č. 012 u Chroustova s vlakem pro fotografy uspořádaném v rámci oslav Jede, jede mašinka Pečky dne 11.6.2006
Foto: Michal Valošek   800 × 600 pix176 KiB

725078h.jpg
Stejný vlak se sunutým strojem T444.0078 na přípřeži a táhnoucí vlakovou T334.0896 projíždí po trati u Chroustova 11.6.2006
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix228 KiB

725078d.jpg
"Karkulka" T444.0078 MDT, již v novém nátěru situovaným do epochy let 1978 a výš, odpočívá u pečecké topírny ve společnosti strojů T334.0827 a 702 511-7 (ZZN Pečky) 11.6.2006
Foto: Milan Kokstein   800 × 600 pix107 KiB

725078f.jpg
Hydraulické legendy našich kolejí, stroje T444.0078 a T334.0896, pózují před objektivem fotoaparátu v Pečkách 11.6.2006
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix199 KiB

725078g.jpg
Muzejní vozidla stejné epochy - T444.0078 a M262.0045 v Pečkách 11.6.2006
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix179 KiB

725080f.jpg
Lokomotiva T444.0080 ještě během svého působení na pile ve Ptení u Prostějova dne 5.7.1995
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix115 KiB

725080a.jpg
Stroj T444.0080 (725 080-6) z pily ve Ptení (před tím LD Olomouc) v olomouckém depu 15.6.1999
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix112 KiB

725080d.jpg
Jako za mlada - "Karkulka" T444.0080 v rotundě depa Olomouc - rok 1999
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix124 KiB

725080b.jpg
Lokomotiva T444.0080 v depu Brno dolní dne 16.8.2001
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix110 KiB

725080c.jpg
Týž stroj na témže místě 16.8.2001
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix122 KiB

725080e.jpg
T444.0080 v depu Brno dolní s lokomotivou 725 225-7 v pozadí dne 11.2.2004
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix102 KiB

725092a.jpg
Stroj T444.0092 posunuje na vlečce mrazíren v Bratislavě 11.4.1989
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix153 KiB

725092c.jpg
Lokomotiva T444.0092 na stejné vlečce dne 11.4.1989
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix172 KiB

725092b.jpg
T444.0092 na vlečce podniku Kablo v Bratislavě opět 11.4.1989
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix94 KiB

725092f.jpg
"Karkulka" T444.0092 posunuje v podniku Kablo Bratislava 11.4.1989
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix96 KiB

725092d.jpg
725 092-1 (ex. T444.0092) ve stanici Bratislava-Vajnory 9.5.1990
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix161 KiB

725092e.jpg
Lokomotiva 725 092-1 ve stanici Bratislava-Vajnory dne 9.5.1990
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix158 KiB

725096a.jpg
Stroj T444.0096 posunuje v Kraľovanech - rok 1989
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix126 KiB

725099a.jpg
Unikátní snímek z konce 90. let zachycuje na vlečce jihlavského Kronospanu domácí stroj T444.0099 a hostující T444.0556 Čemolenu Humpolec, který byl v Jihlavě na opravě
Foto: Bohumil Míča   Sbírka: Vlastimil Budař800 × 600 pix157 KiB

725101a.jpg
Budoucí muzejní stroj 725 101-0 ve stanici Velké Březno - rok 1993
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix153 KiB

725101i.jpg
Ještě unifikovaná 725 101-0 v Louce u Litvínova 12.9.1994
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix117 KiB

725101b.jpg
Současnou podobu stroje T444.0101 zachycuje snímek z depa v Lužné u Rakovníka, pořízený dne 13.5.2001
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix155 KiB

725101f.jpg
"Karkulka" T444.0101 v Měděnci dne 24.5.1997
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix108 KiB

725101g.jpg
Krasavice T444.0101 ve stanici Vejprty 25.5.1997
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix110 KiB

725101h.jpg
Lokomotiva T444.0101 ve Vejprtech dne 25.5.1997
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix123 KiB

725101c.jpg
T444.0101 ve stanici Osek-město dne 18.8.2001
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix177 KiB

725101d.jpg
Stroj T444.0101 ve Zruči nad Sázavou 5.8.2001
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix124 KiB

725101e.jpg
Týž stroj na trati nedaleko Lužné u Rakovníka 13.5.2001
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix125 KiB

725103a.jpg
T444.0103 ve stanici Hradec králové 28.9.1986
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix84 KiB

725103b.jpg
Lokomotiva T444.0103 v Hradci Králové 5.8.2001
Foto: Petr Bakeš   Sbírka: Petr Turek800 × 600 pix63 KiB

725104a.jpg
T444.0104 (725 104-4) na výstavě v Praze-Bubnech - rok 1990
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix122 KiB

725106a.jpg
"Karkulka" T444.0106 v Blatné kolem - rok 1969
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix71 KiB


Zobrazeno 81 z celkem 194 dostupných snímků této řady a celkem 11968 fotografií na stránkách.