Sériové stroje řady 705 čísel 002 až 006


705902a.jpg
Méně známý retušovaný tovární snímek stroje T47.002.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Josef Motyčka800 × 600 pix103 KiB

705902f.jpg
Krátce poté, co ve stanici Obrataň dokončila T47.002 posun se soupravou, čeká osobní vlak směr Jindřichův Hradec na nástup cestujících (střecha jednoho z domů v pozadí patří Hostinci U Pečenků) - rok 1968.
Foto: Jiří Maurenz   Sbírka: Leoš Tomančák800 × 600 pix136 KiB

705902g.jpg
Po příjezdu do Jindřichova Hradce byla T47.002 vyfotografována také ve své domovině - rok 1968.
Foto: Jiří Maurenz   Sbírka: Leoš Tomančák800 × 600 pix144 KiB

705902e.jpg
Lokomotiva Tu47.002 během zbrojení v Jindřichově Hradci 23. 8. 1974.
Foto: Zdeněk Nantl   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix133 KiB

705902c.jpg
Rozbitá TU47.002 byla krátce před odesláním k likvidaci vyfotografována v Jindřichově Hradci - únor 1977.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix125 KiB

705902d.jpg
Jiný pohled na zubožený vrak kdysi tak pěkné TU47.002 - Jindřichův Hradec, únor 1977.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix106 KiB

705902b.jpg
Skříň stroje TU47.002 ležela před rozložením takto potupně pohozená ve Zdicích - pravděpodobně rok 1977.
Foto: Jiří Kulhánek   Sbírka: Martin Štěpán800 × 600 pix103 KiB

705903f.jpg
Lokomotiva T47.003 posunuje v Jindřichově Hradci 11. 8. 1971.
Foto: Jiří Kulhánek   800 × 600 pix158 KiB

705903a.jpg
Prozměnu ve stanici Střížovice byla T47.003 zastižena 21. 4. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl   Sbírka: Josef Motyčka800 × 600 pix135 KiB

705903c.jpg
Už neprovozní TU47.003 stála odstavena v depu Jindřichův Hradec 12. 12. 1977.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix135 KiB

705903b.jpg
Setkání dvou zástupců nejstarší výrobní série - TU47.003 a TU47.005 v Jindřichově Hradci 12. 12. 1977.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix132 KiB

705903e.jpg
Lokomotiva T47.003 se v Jindřichově Hradci pozvolna přeměňuje na vrak - 21. 5. 1978.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix114 KiB

705903d.jpg
Poslední okmamžiky stroje T47.003 během jeho rozkládání - Jindřichův Hradec 1. 9. 1979.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix132 KiB

705904c.jpg
Lokomotiva T47.004 projíždí kolem Odb. Dolní Skrýchov v čele osobního "vlaku" z Obrataně 14. 5. 1978.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix155 KiB

705904b.jpg
Setkání strojů T47.005 a T47.004 s atypicky provedenými ozdobnými pruhy se v Jindřichově Hradci událo 21. 5. 1978.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix153 KiB

705904e.jpg
Lehce poškozená T47.004 byla v Jindřichově Hradci zachycena 10. 8. 1978.
Foto: Radim Šnábl   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix167 KiB

705904d.jpg
S cedulí s nápisem "Slavíme slavné májové dny" přijíždí T47.004 do Lovětína - květen 1979.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix147 KiB

705904a.jpg
V čele vlaku Os 20802 projíždí T47.004 po trati nedaleko zastávky Dobešov 11. 6. 1979.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix172 KiB

705904f.jpg
Lokomotiva TU47.004 zastavila v Kamenici nad Lipou dne 8. 2. 1981.
Foto: Václav Polívka   Sbírka: Leoš Tomančák800 × 600 pix143 KiB

705905o.jpg
Těžký nákladní vlak, tažený strojem T47.005, přijíždí k zastávce Jindřiš 24. 1. 1976.
Foto: Miroslav Petr   Sbírka: Leoš Tomančák800 × 600 pix187 KiB

705905g.jpg
Lokomotiva T47.005 zastavila s vlakem pro postřik kolejí ve stanici Hůrky 21. 5. 1978.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix141 KiB

705905h.jpg
Technická přestávka "kropícího" vlaku v Blažejově - obsluha právě míchá nový roztok k postřiku 21. 5. 1978.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix160 KiB

705905i.jpg
Stroj T47.005 od "kropícího" vlaku projel zastávkou Jindřiš (v pozadí) 21. 5. 1978.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix146 KiB

705905d.jpg
Lokomotiva T47.005 přijíždí s vlakem Os 20806 do Horního Skrýchova 12. 6. 1979.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix153 KiB

705905j.jpg
Stroj TU47.005 zastavil s osobním vlakem v Nové Včelnici - 80. léta.
Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix126 KiB

705905k.jpg
TU47.005 projíždí po později přeloženém úseku trati u zastávky Ždár před více než 20-ti lety.
Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix140 KiB

705905n.jpg
Lokálková idylka s lokomotivou 705 905-8 projíždějící kolem Odb. Kanclov dne 2. 10. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix157 KiB

705905a.jpg
Dvojice strojů 705 905-8 a 705 918-1 svorně odpočívá v depu v Jindřichově Hradci - červenec 1995.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix142 KiB

705905e.jpg
Ještě nerekonstruovaná lokomotiva 705 905-8 stála v Jindřichově Hradci 30. 7. 1998.
Foto: František Stojaspal   Sbírka: Petr Turek800 × 600 pix137 KiB

705906b.jpg
Unifikovaná TU47.006 přejíždí s osobním vlakem přejezd pod Brádlem mezi Rodinovem a Kamenicí nad Lipou 11. 6. 1979.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix107 KiB

705906e.jpg
Lokomotiva TU47.0006 byla ve Skrýchově vyfotografována 9. 6. 1984.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix143 KiB

705906f.jpg
Stroj TU47.0006 byl od ostatních na první pohled rozlišitelný podle chybějícího znaku ČKD na čelech - Obrataň, druhá polovina 80. let.
Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix129 KiB

705906i.jpg
Lokomotiva 705 906-6 odpočívá mezi výkony v depu v Jindřichově Hradci 21. 9. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix111 KiB

705906j.jpg
Velmi zdařilý snímek stroje 705 906-6 vznikl ve Střížovicích 4. 7. 1999.
Foto: Boris Kyjonka   800 × 600 pix238 KiB

705906c.jpg
Starounifikovaná 705 906-6 stojí v čele osobního vlaku v Nové Bystřici 8. 7. 2000.
Foto: Tomáš Hanuš   800 × 600 pix195 KiB

705906d.jpg
Lokomotiva T47.006 ve znovuobnoveném původním nátěru projíždí s normálněrozchodným vozem BRam po trati u zastávky Lovětín-obec 24. 9. 2006.
Foto: Jiří Beneš   800 × 600 pix192 KiB

705906a.jpg
Krasavice T47.006 pózovala objektivům fotoaparátů v Jindřichově Hradci 29. 9. 2006.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix151 KiB

705906g.jpg
Se soupravou historických vozů projíždí T47.006 po trati mezi Kamenicí nad Lipou a Včelničkou. Také tento snímek vznikl při velkých oslavách 100 let obrataňské trati 30. 9. 2006.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix188 KiB

705906h.jpg
Technický záběr lokomotivy T47.006 čekající v Jindřichově Hradci na další všední výkon v osobní dopravě 19. 7. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix144 KiB



Zobrazeno 39 z celkem 262 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.