Sériové stroje řady 460 čísel 071 až 080


460071c.jpg
V polovině 80. let minulého století byla v Ústí nad Labem zdokumentována moderní pantografická jednotka EM488.0071/072.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix102 KiB

460071b.jpg
"Setkáním generací" se dá bezesporu nazvat tento společný snímek stejnosměrných jednotek řad 451, 471 a 460 071-4 pořízený ve stanici Praha-Masarykovo nádraží v roce 2002.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix109 KiB

460071d.jpg
"Panťák" 460 071/072 se ve stanici Ústí nad Labem-západ připravuje na svou další cestu po trati v údolí Labe 23. 4. 2005.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix263 KiB

460071a.jpg
Při příležitosti Dne Železnice stály v bohumínském depu vystaveny čerstvě opravené a nově natřené hnací vozy 460 071-4 a 460 072-2 dne 29. 9. 2007.
Foto: Martin Třískala   1024 × 690 pix248 KiB

460071e.jpg
Až na drobné projevy ubožáků sprejerů stále dobře vypadající jednotka 460 071/072 zastavila na nádraží Hranice na Moravě-město 24. 8. 2012.
Foto: David Prause   1024 × 680 pix236 KiB

460072d.jpg
"Panťák" s koncovým hnacím vozem 460 072-2 opouští zastávku Litoměřice-město 16. 5. 2003.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 730 pix276 KiB

460072b.jpg
Na nádraží v Mělníku zastavil vlak vedený ústeckou elektrickou jednotkou 460 072/071 dne 10. 7. 2003.
Foto: David Prause   1024 × 670 pix233 KiB

460072a.jpg
Hnací vůz 460 072-2 zapózoval se svou jednotkou před objektivem fotoaparátu ve stanici Ústí nad Labem-západ 22. 4. 2005.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix274 KiB

460072c.jpg
Pantografická jednotka 460 072/071 odjíždí z Kojetína do Nezamyslic za letního večera 9. 8. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix155 KiB

460073c.jpg
Ani v mrazivé zimě nemohou elektrické jednotky polevit ve své spolehlivosti. "Panťák" s hlavovými vozy 460 073-0 a 460 074-8 se připravoval k odjezdu v Přerově 9. 1. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix211 KiB

460073b.jpg
Z provozu vyřazený hnací vůz 460 073-0 čeká na svůj další osud u kruhové remízy depa Olomouc 15. 6. 2013.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix278 KiB

460073a.jpg
Všední setkání dvou "Panťáků" s hnacími vozy 460 073-0 a 460 078-9 v hlavní roli se Brňově podařilo zaznamenat 14. 4. 2011.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix252 KiB

460074b.jpg
V 90. letech se na Masarykově nádraží v Praze běžně setkávaly všechny typy našich stejnosměrných elektrických jednotek - řady 451, 452, 460, 470 a později i 471. Ústecká souprava 460 074/073 zde byla vyfotografována 12. 11. 1994.
Foto: Jan Novotný   1024 × 710 pix187 KiB

460074c.jpg
Pozvolna dosluhující jednotka 460 074/073 byla těsně u zastávky v Černotíně zachycena 2. 6. 2008.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 710 pix348 KiB

460074a.jpg
V ještě nerekonstruované stanici Přerov se u 4. nástupiště připravuje k odjezdu do Olomouce jednotka s hnacím vozem 460 074-8 v čele 18. 8. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix203 KiB

460075a.jpg
Pantografická jednotka s čelním vozem 460 075-5 přijížděla do stanice Ústí nad Labem-Střekov 16. 5. 2003.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix268 KiB

460075c.jpg
Jednotka 460 075/076 depa Ústí nad Labem postávala mezi výkony u nového 1. nástupiště v Lysé nad Labem 2. 4. 2004.
Foto: David Prause   1024 × 700 pix270 KiB

460075b.jpg
Ústecký "Panťák" 460 075/076 zastavil na nádraží ve Všetatech 25. 6. 2006.
Foto: David Prause   1024 × 680 pix261 KiB

460075d.jpg
Novoroční snímek "Míly" 460 075/076 vznikl na známém viaduktu u Hranic na Moravě 1. 1. 2013.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 680 pix205 KiB

460076c.jpg
V jednom z těch lepších nátěrů řady 460 se v Chomutově předvádí jednotka 460 076/075 dne 19. 3. 1994.
Foto: Petr Doležel   1024 × 700 pix233 KiB

460076d.jpg
Už v "obyčejném" nátěru bez žlutých proužků na čelech byla v roli vlaku Os 6412 jednotka 460 076/075 zvěčněna v Ústí nad Labem pod hradem Střekov 14. 7. 2004.
Foto: Jan Novotný   1024 × 670 pix244 KiB

460076a.jpg
Pod majestátným, ale velmi zchátralým kostelem Nejsvětější Trojice v Křešicích u Litoměřic projížděla jednotka s koncovým vozem 460 076-3 dne 15. 9. 2006.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix243 KiB

460076b.jpg
Čtyřvozová jednotka s hnacími vozy 460 076-3 a 460 021-9 zastavila v Malých Žernosekách 31. 3. 2007.
Foto: Jan Volák   800 × 600 pix137 KiB

460077d.jpg
Zajímavou legráckou ze "života" 39. jednotky bylo krátkodobé mylné označení 77. hnacího vozu číslem 460 477-1 po provedené dílenské opravě. S tímto označením se vůz prezentoval také na výstavě v depu Ústí nad Labem 30. 5. 1993.
Foto: Karel Kalina   1024 × 700 pix222 KiB

460077b.jpg
Tehdy ještě na severu Čech domácí jednotka 460 077/078 se připravovala k odjezdu z hlavního nádraží v Ústí nad Labem 23. 2. 2003.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix241 KiB

460077a.jpg
Pantografická jednotka 460 077/076 projíždí Ústím nad Labem 4. 6. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix167 KiB

460077c.jpg
Kolem skal u Černotína projížděl nově moravský "Panťák" 460 077/078 dne 10. 5. 2008.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix362 KiB

460078c.jpg
Elektrická jednotka s čelním hnacím vozem 460 078-9 postávala mezi výkony na nádraží v Kralupech nad Vltavou 13. 7. 2000.
Foto: Jan Novotný   1024 × 690 pix194 KiB

460078a.jpg
Nově nalakovaný hnací vůz 460 078-9 stojí se svou jednotkou v depu v Ústí nad Labem 10. 3. 2001.
Foto: Tomáš Hanuš   1024 × 700 pix225 KiB

460078b.jpg
Z vozidel různých jednotek namíchaná souprava s čelním hnacím vozem 460 078-9 opouštěla Olomouc ve směru na Prostějov 10. 6. 2010.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix243 KiB

460078d.jpg
"Panťák" s koncovým hnacím vozem 460 078-6 zastavil ve stanici Hranice na Moravě-město 10. 12. 2011.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 680 pix210 KiB

460079a.jpg
Elektrická jednotka EM488.0079/080 byla společně s lokomotivou E479.0022 vyfotografována v Lysé nad Labem v roce 1980.
Foto: Ivo Valent   1024 × 710 pix211 KiB

460079b.jpg
V roli dopoledního osobního vlaku z Nezamyslic do Přerova opouští jednotka 460 079/080 stanici Kojetín 12. 3. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix207 KiB

460079e.jpg
V roli vlaku Os 3824 byla nově do stavu "historické soupravy" povýšená jednotka 460 079/078 zachycena v Olomouci-Nových Sadech 29. 5. 2011.
Foto: Martin Třískala   1024 × 700 pix229 KiB

460079d.jpg
Nově do historizujícího nátěru své řady oděná jednotka 460 079/080 přijížděla od Ostravy do Hranic na Moravě hl.n. 28. 7. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix224 KiB

460079c.jpg
Před staniční budovou v Nezamyslicích právě zastavila jednotka 460 079/080 a ukončila zde svou jízdu v roli osobního vlaku z Olomouce 5. 10. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix261 KiB

460080d.jpg
Po boku "Bobiny" E499.0016 byl "Panťák" s koncovým hnacím vozem EM488.0080 vyfotografován v Lysé nad Labem - rok 1980.
Foto: Ivo Valent   1024 × 690 pix202 KiB

460080e.jpg
V jednom z těch elegantnějších nátěrů jednotek původní řady EM488.0 se na snímku z Ústí nad Labem hl.n. představuje jednotka 460 080/079. Snímek je ze 30. 7. 1997.
Foto: David Prause   1024 × 670 pix227 KiB

460080a.jpg
Elektrická jednotka 460 080/079 projíždí po nábřeží Labe v Ústí nad Labem 4. 7. 2004.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix170 KiB

460080b.jpg
Ještě novotou zářící "historická" jednotka 460 080/079 projížděla po "vsetínské" trati mezi nádražími v Hranicích na Moravě 27. 5. 2012.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix346 KiB

460080c.jpg
Jedny z prvních sněhových vloček roku 2013 vítají na olomouckém hlavním nádraží jednotku 460 080/079, která sem právě najela z depa k dalšímu ze svých výkonů 11. 1. 2013.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix250 KiB

460080f.jpg
Ze strany od koncového hnacího vozu 460 080-5 byl český "Retropanťák" jako vlak Os 3846 z Přerova zachycen před Olomoucí 10. 7. 2020.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 800 pix545 KiB


Zobrazeno 42 z celkem 343 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.