Sériové stroje řady 451 čísel 073 až 082


451073b.jpg
Jednotka s hnacími vozy 451 073-1 a 451 004-6 odjížděla z Nezamyslic coby osobní vlak do Olomouce 7. 2. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix258 KiB

451073f.jpg
Při zkušební jízdě po opravě (spojené i s obnovou vnějšího nátěru) byla jednotka 451 073/004 zachycena v Července 21. 7. 2005.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 680 pix295 KiB

451073e.jpg
S vlakem Os 3819 byla olomoucká jednotka 451 073/004 zachycena na trati u zastávky Kraličky 27. 4. 2006.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 680 pix250 KiB

451073d.jpg
"Žabotlam" s hnacími vozy 451 073-1 a 451 004-6 opouštěl coby vlak Os 3822 Olomouc dne 11. 9. 2006.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 680 pix212 KiB

451073g.jpg
S nezaměnitelnou hanáckou krajinou v pozadí (včetně zřetelné baziliky na Svatém Kopečku) byla jednotka 451 073/004 jedoucí jako Os 3816 do Nezamyslic zachycena u Kožušan 12. 9. 2006.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 670 pix204 KiB

451073c.jpg
Obloukem trati před Nezamyslicemi projížděla olomoucká jednotka 451 073/004 v roli vlaku Os 3816 dne 25. 10. 2006.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1024 × 690 pix275 KiB

451073a.jpg
V Benešově u Prahy bylo větší množství odstavených "Žabotlamů" dříve všedním obrázkem. I v době pořízení snímku, kterému vévodí hnací vozy 451 073-1 a 451 025-1, stálo ve stanici celkem pět jednotek. Snímek je ze 20. 2. 2010.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix214 KiB

451074a.jpg
"Pantograf" EM475.1074/073 byl na nádraží Ostrava-Kunčice zachycen krátce před odjezdem do Českého Těšína - květen 1967.
Foto: Rudolf Koch   1024 × 710 pix188 KiB

451075a.jpg
Zánovní jednotka EM475.1075/076 se připravuje k odjezdu na nádraží Ostrava-Kunčice - květen 1967.
Foto: Rudolf Koch   1024 × 690 pix194 KiB

451076a.jpg
Nově natřený "Žabotlam" 451 076/093 zavítal do Strančic 4. 6. 1994.
Foto: Jan Novotný   1024 × 680 pix291 KiB

451077a.jpg
Jednotka s koncovým hnacím vozem 451 077-2 postávala mezi výkony odstavena na hlavním nádraží v Pardubicích 13. 7. 1990.
Foto: Jan Novotný   1024 × 710 pix205 KiB

451078b.jpg
Na hlavním nádraží v Pardubicích se jednotka s hlavovým vozem 451 078-0 připravovala k dalšímu traťovému výkonu 16. 6. 1990.
Foto: Jan Novotný   1024 × 690 pix185 KiB

451078a.jpg
Jednotka 451 078/035, nasazená kvůli výlukám v pražském uzlu na ústecké rameno, projížděla Dolními Zálezly 20. 8. 2012.
Foto: Přemysl Košek   1024 × 670 pix287 KiB

451079d.jpg
Při polední pauze mezi vlaky od a do Bohumína byla jednotka EM475.1079/080 zachycena v Kysuckém Novém Mestě - pravděpodobně rok 1974.
Foto: Pavel Robenek   1024 × 750 pix175 KiB

451079c.jpg
Jednotka EM475.1079/080 odjíždí na čele dvojitého "pantografu" z nádraží Praha-Běchovice v 70. letech minulého století.
Foto: Ing. Josef Bosáček   1024 × 710 pix211 KiB

451079a.jpg
Svérázně ozdobená jednotka s hlavovým vozem 451 079-8 čekala ve stanici Praha-Masarykovo nádraží na čas svého odjezdu 27. 10. 1999.
Foto: Karel Kalina   1024 × 680 pix204 KiB

451079b.jpg
Do cíle své cesty, stanice Praha-Libeň, přijížděla jednotka s čelním vozem 451 079-8 dne 10. 7. 2013.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix270 KiB

451080e.jpg
"Pantograf" 451 080/079 zastavil u nástupiště nádraží Praha-Běchovice 18. 3. 1994.
Foto: Jan Novotný   1024 × 680 pix207 KiB

451080a.jpg
"Pantograf" 451 079/080 se na Masarykově nádraží v Praze připravoval ke svému odjezdu 21. 10. 1995.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 680 pix164 KiB

451080b.jpg
Jednotka s hlavovými vozy 451 080-6 a 451 091-2 zavítala v rámci Regionálního dne PID až do Milovic 16. 4. 2016.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 690 pix250 KiB

451080c.jpg
Stařičká pantografická jednotka 451 080/091 zavítala do pro svou řadu netypické cílové stanice, Milovic, dne 16. 4. 2016.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 680 pix182 KiB

451080d.jpg
Za svitu posledních slunečních paprsků před převzetí vlády deštěm opouští jednotka 451 080/091 Milovice 16. 4. 2016.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 680 pix183 KiB

451081a.jpg
Při cestě z Hrušova do Ostravy hl.n. přejela jednotka EM475.1081/082 přes starý most přes Ostravici - září 1967.
Foto: Rudolf Koch   1024 × 670 pix223 KiB

451081b.jpg
V prostoru čelního spřáhla poškozená jednotka EM475.1081/082 stojí odstavena na (z důvodu možnosti mytí skříní elektrických jednotek) deelektrizované 13. koleji velde Opravny pantografových jednotek v depu Bohumín - únor 1974.
Foto: Vladislav Bystroň   1024 × 690 pix216 KiB

451082b.jpg
Čelní hnací vůz EM475.1082 vede dvojitého "Panťáka" v roli vlaku EOs 2921 po trati u Mostů u Jablunkova 14. 12. 1974.
Foto: Ing. Ondřej Řepka   1024 × 710 pix282 KiB

451082a.jpg
Naleštěný "pantograf" EM475.1082/081 byl u Kostomlat zachycen 9. 8. 1976.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 700 pix169 KiB


Zobrazeno 26 z celkem 293 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.