Sériové stroje řady 230 čísel 096 až 110


230096a.jpg
Lokomotiva 230 096-0 se během provozní přestávky vyhřívá na slabém lednovém slunci v depu ve Veselí nad Lužnicí 25. 1. 2002.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix132 KiB

230096b.jpg
Trojice "střídavek" 230 096-0, 240 107-3 a 210 055-0 odpočívá ve Veselí nad Lužnicí přikryta sněhovou peřinou 3. 1. 2006.
Foto: Martin Třískala   1024 × 740 pix265 KiB

230097a.jpg
Stroj S489.0097 čeká na brněnském hlavním nádraží na čas svého odjezdu s patrovým osobním vlakem do Břeclavi - zřejmě rok 1986.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix152 KiB

230097b.jpg
Už nově označený stroj 230 097-8 postával na nádraží v Jindřichově Hradci 28. 10. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix139 KiB

230098a.jpg
"Laminátka" 230 098-6 byla při jízdě s nákladním expresem vyfotografována v Golčově Jeníkově 21. 9. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix134 KiB

230098c.jpg
Čerstvě natřená 230 098-6 předváděla své půvaby v prostorách táborského depa 10. 8. 2004.
Foto: František Kolář   800 × 600 pix199 KiB

230098b.jpg
Tento nádherný záběr stroje 230 098-6 vezoucího prázdné "patráky" na auta vznikl u Kuřimi 24. 2. 2008.
Foto: Ing. Zora Martinková   1024 × 690 pix230 KiB

230099d.jpg
V záři zapadajícího slunce ještě půvabnější krasavice 230 099-4 posunovala ve Veselí nad Lužnicí 2. 3. 2001.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix138 KiB

230099b.jpg
Na čele nákladního vlaku ve stanici Veselí nad Lužnicí doslova záříl stroj 230 099-4 dne 3. 8. 2001.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix128 KiB

230099a.jpg
Velice půvabná lokomotiva 230 099-4 byla s nákladním vlakem zdokumentována ve Veselí nad Lužnicí - březen 2003.
Foto: Ladislav Böhm   800 × 600 pix136 KiB

230099f.jpg
Na konci neobvyklého "vlaku Laminátek" projížděl stroj 230 099-4 po trati u Rybníka 14. 3. 2003.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix193 KiB

230099e.jpg
Při sólo jízdě byla 230 099-4 zvěčněna na trati mezi Děbolínem a Jindřichovým Hradcem 31. 3. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix137 KiB

230099c.jpg
Dvojice "Laminátek" 230 099-4 a 230 108-3 byla s uceleným vlakem vozů Eas zachycena mezi Řikonínem a Níhovem 13. 11. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil   1200 × 800 pix515 KiB

230100a.jpg
"Laminátka" kulatého čísla 230 100-0 odpočívá mezi výkony v Kutné Hoře - srpen 2000.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix141 KiB

230100b.jpg
Zachumelenou Horní Cerekví provážela 230 100-0 vlak Os 8335 dne 4. 1. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix136 KiB

230100c.jpg
Na čele kontejnerového expresu projížděla 230 100-0 Modřicemi 24. 2. 2008.
Foto: Ing. Zora Martinková   800 × 600 pix147 KiB

230101a.jpg
K pěknému setkání pantografické jednotky 560 021/022 s postrkovou "Laminátkou" 230 101-8 došlo u Říkonína 3. 8. 2002.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix205 KiB

230101c.jpg
Dvojice sestřiček 230 101-8 a 230 052-3 podjíždí s nákladním vlakem mostek mezi Říkonínem a Níhovem 13. 11. 2003.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix175 KiB

230101b.jpg
Sólo jedoucí lokomotivu 230 101-8 zastihl objektiv fotoaparátu mezi Tišnovem a Vlkovem u Tišnova 21. 12. 2004.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix138 KiB

230102a.jpg
Někdy na počátku 90. let minulého století zachytil neznámý autor v depu České Budějovice stroj 230 102-6.
Sbírka: Jiří Škalda800 × 600 pix134 KiB

230102b.jpg
Na čele osobního vlaku byla 230 102-6 zaznamenána v úseku Hamry nad Sázavou - Žďár nad Sázavou 5. 10. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix140 KiB

230104a.jpg
K náhodnému setkání lokomotiv 242 204-6 a 230 104-2 s 230 053-1 došlo v Brně-Židenicích 2. 5. 2002.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix154 KiB

230105a.jpg
"Laminátka" 230 105-9 projížděla s nákladním vlakem stanicí Nepomuk 9. 3. 2002.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix155 KiB

230105b.jpg
V čele nákladního expresu přijíždí 230 105-9 do stanice Sázava u Žďáru 10. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix187 KiB

230105c.jpg
Stroj ČD-Carga 230 105-9 projížděl traťovým úsekem Brno-Maloměřice - Brno-Lesná mimořádně s vlakem Os 4600 dne 27. 4. 2009.
Foto: Dušan Mrňa   1024 × 670 pix265 KiB

230105d.jpg
Během prostoje mezi výkony byla v domovském depu v Českých Budějovicích 230 105-9 vyfotografována 22. 5. 2009.
Foto: Josef Rákos   800 × 600 pix171 KiB

230106c.jpg
Nově nalakovaná krasavice 230 106-7 nastupuje do čela osobního vlaku v Havlíčkově Brodě 10. 3. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix156 KiB

230106a.jpg
Při posunu ve stykové stanici Kutná Hora byla v závěsu stroje řady 731 zachycena lokomotiva 230 106-7 dne 21. 4. 2000.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix117 KiB

230106b.jpg
Stále velice pěkná 230 106-7 přijíždí do Světlé nad Sázavou s ucelenou soupravou "Wapek" 5. 11. 2003.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix156 KiB

230107a.jpg
Dobře udržovaná 230 107-5 odpočívá mezi výkony na trati ve stanici Kutná Hora - květen 1997.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix171 KiB

230107c.jpg
Lokomotiva 230 107-5 vede nákladní vlak traťovým úsekem Žďár nad Sázavou - Hamry nad Sázavou 17. 9. 2003.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix191 KiB

230107d.jpg
Stroj 230 107-5 najíždí se svým vlakem na Viadukt míru u Dolních Louček 7. 9. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix155 KiB

230107b.jpg
S pouze jednovozovým Os 8339 odjíždí 230 107-5 ze zastávky Kamenná 4. 1. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix145 KiB

230108c.jpg
"Laminátka" 230 108-3 projíždí v čele vlaku s uhlím zastávkou Stříbrné Hory 10. 3. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix125 KiB

230108b.jpg
V čele kontejnerového vlaku byl stroj 230 108-3 zachycen u Nové Vsi u Leštiny 30. 3. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix137 KiB

230108a.jpg
Lokomotiva 230 108-3 projíždí s vlakem kotlových vozů po trati mezi Hamry nad Sázavou a Sázavou u Žďáru 19. 9. 2004.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix185 KiB

230109a.jpg
Předposlední vyrobená "Laminátka" řady 230, stroj 230 109-1, stál v čele vlaku R 1519 ve stanici Kutná Hora 21. 4. 2004.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix109 KiB

230109b.jpg
Uhelný vlak vedený lokomotivou 230 109-1 projížděl zastávkou Stříbrné Hory 10. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix155 KiB

230110a.jpg
Poslední vyrobená lokomotiva původní řady S489.0, stroj 230 110-9, táhne spolu s jednou z nejstarších kolegyní stejné řady, 230 009-3, vlak "Rajek" mezi Hamry nad Sázavou a Sázavou u Žďáru 19. 9. 2004.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix171 KiB

230110b.jpg
U Vojkovic (mezi Břeclaví a Brnem) byla 230 110-9 nádherně zdokumentována 9. 3. 2008.
Foto: Petr Martinek   1024 × 660 pix177 KiB


Zobrazeno 40 z celkem 250 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.