Lokomotiva 209 001-7


209001i.jpg
Krátce po dokončení modernizace byla 209 001-7 vyfotografována na koleji č. 4a cerhenické zkušební základny VÚŽ dne 3. 7. 1990.
Foto: Ing. Vratislav Šuk   1024 × 710 pix206 KiB

209001a.jpg
Lokomotiva 209 001-7 byla při jedné z prvních zkušebních jízd zachycena v Nezvěsticích 25. 8. 1990.
Foto: Miroslav Petr   Sbírka: Leoš Tomančák1024 × 690 pix281 KiB

209001g.jpg
Na hlavním nádraží v Karlových Varech se 209 001-7 připravovala k odjezdu s rychlíkem do Německa 29. 7. 1991.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 700 pix244 KiB

209001d.jpg
209 001-7 v době, kdy sloužila v rychlíkové vozbě - zde u Karlových Varů v čele vlaku R 367 dne 7. 8. 1991.
Foto: Ing. Milan Procházka   800 × 600 pix78 KiB

209001j.jpg
Při své všední práci na posunu v Chebu byla 209 001-7 zdokumentována 21. 2. 1994.
Foto: David Prause   1024 × 680 pix226 KiB

209001c.jpg
Prototyp 209 001-7 posunuje na nádraží v Chebu - podzim 1994.
Foto: Ladislav Fric   1024 × 710 pix187 KiB

209001f.jpg
Ve společnosti jednoho z vysloužilých "Sergejů" stála už také neprovozní 209 001-7 odstavena v chebském depu 25. 7. 1996.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix386 KiB

209001b.jpg
Už trvale neprovozní stroj 209 001-7 stál v depu Cheb ve společnosti jiné "Žehličky" odstaven 25. 5. 1997.
Foto: Jan Novotný   1024 × 690 pix211 KiB

209001e.jpg
Stav stroje 209 001-7 v roce 2001 nejlépe vystihuje tento snímek z depa Brno-Maloměřice pořízený 16. 8. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 650 pix317 KiB

209001h.jpg
Torzo prototypové 209 001-7 bylo "z ptačí perspektivy" zachyceno v prostoru depa Brno-Maloměřice 20. 3. 2006.
Foto: Martin Třískala   1024 × 670 pix339 KiB


Zobrazeno 10 z celkem 10 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.