Prototypy & unikáty z řady 169


169001o.jpg
V srpnu roku 1987 byl v plzeňské ŠKODĚ pořízen jeden z prvních snímků stroje 85E0-ATM, který měl prozatím jen jeden sběrač. Za ním stojí jedna z prvních lokomotiv typu ČS 8 pro SŽD
Sbírka: Roman Skopal800 × 600 pix201 KiB

169001d.jpg
Na výstavě při příležitosti 60. výročí výroby elektrických lokomotiv ve Škodě byl prototyp 85E0-ATM poprvé představen veřejnosti - Plzeň 8.9.1987
Foto: Jiří Maurenz   800 × 600 pix113 KiB

169001_g.jpg
Prototyp 85E0-ATM se na ŽZO Cerhenice připravuje k další sérii zkoušek - rok 1988
Foto: Ronald Steigler   Sbírka: ZL VUZ, a.s.1024 × 620 pix186 KiB

169001_p.jpg
Na tzv. "zadní přímé" velkého zkušebního okruhu u Cerhenic byla 169 001-5 vyfotografována během jedné ze zkušebních jízd - rok 1988
Foto: Ing. Vratislav Šuk   1024 × 690 pix253 KiB

169001n.jpg
Snímek ze zkušebních jízd prototypu, tehdy ještě označeného jako 85E0-ATM, zachycuje lokomotivu ve stanici Praha hl.n. 18.1.1989
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek   800 × 600 pix130 KiB

169001v.jpg
V rámci zkoušek projížděl prototyp 169 001-5 na přípřeži vlaku R 370 "Pannonia" (v čele se strojem 350 001-4) Ústím nad Labem 31.3.1989
Foto: Bohuslav Zeman   800 × 600 pix166 KiB

169001_a.jpg
Na Mezinárodním strojírenském veletrhu 1989 v Brně působil stroj 169 001-5 jako "přízrak z budoucnosti" - září 1989
Foto: Aleš Soška   1024 × 660 pix225 KiB

169001_b.jpg
Pohled na stroj 169 001-5 na brněnském výstavišti z druhé strany - září 1989
Foto: Aleš Soška   1024 × 620 pix209 KiB

169001_c.jpg
Při stejné příležitosti vznikl na brněnském výstavišti také boční záběr zánovní lokomotivy 169 001-5 - září 1989
Foto: Aleš Soška   1024 × 620 pix214 KiB

169001_u.jpg
V rámci zkušebního provozu na přípřežích rychlíků byl stroj 169 001-5 v čele jednoho z nich zachycen také na hlavním nádraží v Ústí nad Labem 1.3.1990
Foto: Martin Harák   1024 × 670 pix192 KiB

169001_o.jpg
V čele legendární "Vindobony" byla lokomotiva 169 001-5 zastižena na hlavním nádraží v Praze - březen 1990
Foto: Ing. Pavel Stupka   1024 × 660 pix218 KiB

169001_n.jpg
Na přesuvně ještě plně funkčního depa Praha-Masarykovo se podařilo stroj 169 001-5 vyfotografovat 20.3.1990
Foto: Ing. Pavel Stupka   1024 × 580 pix184 KiB

169001_m.jpg
Na přípřeži lokomotivy 150 027-1 byl v čele "Vindobony" zachycen stroj 169 001-5 v Praze-Holešovicích 21.3.1990
Foto: Ing. Pavel Stupka   1024 × 680 pix203 KiB

169001t.jpg
169 001-5 projíždí s rychlíkem z Děčína stanicí Praha-Bubeneč - rok 1990
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix135 KiB

169001_l.jpg
Už s rychloběžnými podvozky a tabulkami s označením 169 001-5 byl "Asynchron" zachycen na zkušební základně v Cerhenicích 3.7.1990
Foto: Ing. Vratislav Šuk   1024 × 680 pix233 KiB

169001x.jpg
Pravděpodobně na samém počátku 90. let byl stroj 169 001-5 zachycen v Benešově u Prahy
Foto: Pavel Daniel   Sbírka: Martin Třískala800 × 600 pix109 KiB

169001b.jpg
Lokomotiva 169 001-5 v depu Praha-Masarykovo dne 6.4.1991
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix88 KiB

169001a.jpg
"Asynchron" 169 001-5 ve stanici Praha-Smíchov s osobním vlakem do Berouna 19.6.1991
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix114 KiB

169001z.jpg
Vlahým stínem stromů v zastávce Černošice projíždí s osobním vlakem prototyp 169 001-5 dne 19.6.1991
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix142 KiB

169001_h.jpg
V rámci velkých oslav 150 let Severní dráhy císaře Ferdinanda zazářil mezi řadou jiných vozidel na výstavě uspořádané v depu Přerov také stroj 169 001-5 dne 21.9.1991
Foto: Bc. Petr Bílek   1024 × 620 pix172 KiB

169001h.jpg
Výjimečné stroje 169 001-5 a 363 011-8 společně zazářily na výstavě lokomotiv v depu Přerov 22.9.1991
Foto: Doc. Ing. Radovan Soušek, Ph.D.   1024 × 670 pix226 KiB

169001_i.jpg
Po skončení výstavy v Přerově a následném vytažení od haly se 169 001-5 právě "připíchla" na trolejové napětí 3000 V a připravuje se k odjezdu do Prahy 21.9.1991
Foto: Bc. Petr Bílek   1024 × 680 pix193 KiB

169001_r.jpg
Po vystavení čerstvě oživená lokomotiva 169 001-5 se v Přerově chystá k odjezdu do Čech 21.9.1991
Foto: Jan Novotný   1024 × 710 pix193 KiB

169001y.jpg
Zřejmě také v roce 1991 posunovala 169 001-5 po pražském hlavním nádraží
Foto: Pavel Daniel   Sbírka: Martin Třískala800 × 600 pix129 KiB

169001_q.jpg
Tehdy do stavu LD Praha-Masarykovo patřící 169 001-5 byla na čele soupravového vlaku zastižena v Zábřehu na Moravě 10.12.1991
Foto: Jan Novotný   1024 × 700 pix242 KiB

169001_v.jpg
S osobním vlakem Nymburk - Choceň byl "Asynchron" 169 001-5 vyfotografován na zastávce Blešno - červenec 1992
Foto: Ludvík Bárta   1024 × 680 pix208 KiB

169001_k.jpg
S na dnešní dobu už nemyslitelně dlouhým osobním vlakem (Os 5903) byla 169 001-5 zachycena na hlavním nádraží v Kolíně 29.10.1992
Foto: Ing. Jaromír Pernička   1024 × 700 pix246 KiB

169001p.jpg
Lokomotiva 169 001-5 posunovala po hlavním nádraží v Nymburce 8.2.1993
Foto: Josef Motyčka   1024 × 680 pix259 KiB

169001_x.jpg
V čele vlaku Os 9465 byl stroj 169 001-5 zachycen na nádraží Praha-Vysočany 28.2.1993
Foto: Zdeněk Kačena   Sbírka: Luboš Kraus1024 × 690 pix240 KiB

169001w.jpg
Pravděpodobně v létě roku 1994 došlo k tomuto zajímavému setkání lokomotiv 169 001-5, 124 601-6 a "Kyklopa" 759 601-8 v rotundě depa v Nymburce
Foto: Ing. Jiří Fedurco   1024 × 680 pix274 KiB

169001g.jpg
"Asynchron" 169 001-5 v Chocni - únor 1995
Foto: Aleš Filip   800 × 600 pix108 KiB

169001_d.jpg
V čele osobního vlaku zavítal stroj 169 001-5 na nádraží v České Třebové - březen 1995
Foto: Aleš Soška   1024 × 650 pix192 KiB

169001_e.jpg
Při stejné příležitosti byl "Asynchron" 169 001-5 v České Třebové vyfotografován také z druhé strany - březen 1995
Foto: Aleš Soška   1024 × 680 pix195 KiB

169001_j.jpg
Setkání "Hrbaté" 130 028-4 a "Asynchrona" 169 001-5 zachycuje snímek pořízený na nádraží v Kolíně - rok 1995
Foto: Bohdan Ociepka   1024 × 670 pix214 KiB

169001_w.jpg
Čerstvě nálepkami První správkárenské, s.r.o. opatřená 169 001-5 přiváží vlak Os 5931 do Prahy-Libně 22.4.1995
Foto: Zdeněk Kačena   Sbírka: Luboš Kraus1024 × 700 pix265 KiB

169001r.jpg
Stroj 169 001-5 ve Velkém Oseku již s logy Nymburské správkárenské - dne 5.5.1995
Foto: Josef Motyčka   1024 × 670 pix262 KiB

169001c.jpg
Lokomotiva 169 001-5 na Masarykově nádraží v Praze - červen 1996
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix109 KiB

169001q.jpg
Stroj 169 001-5 s nákladním vlakem ve stanici Děčín-východní nádraží 17.7.1996
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix160 KiB

169001e.jpg
169 001-5 při svém odstavení v depu v Přerově 23.12.1996
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix122 KiB

169001i.jpg
Setkání prototypů 169 001-5 a 363 001-9 v Přerově 23.12.1996
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix104 KiB

169001f.jpg
Stroje 363 029-0 a 169 001-5 se v přerovském depu setkaly dne 21.4.1997
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 650 pix213 KiB

169001_f.jpg
Bližší pohled na prototyp 169 001-5 odstavený v depu Přerov na konci své provozní éry - 21.4.1997
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 630 pix199 KiB

169001s.jpg
Na jiném záběru z téže akce můžeme spolu se strojem 169 001-5 vidět i lokomotivy 151 008-0, 363 009-2 a 263 002-8 - Bohumín 3.5.1997
Foto: Václav Nosek   800 × 600 pix131 KiB

169001m.jpg
169 001-5 odstavený v ŽOS v České Třebové - únor 1998
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix129 KiB

169001k.jpg
Prototyp 169 001-5 na výstavě v Pardubicích - září 2001
Foto: Pavel Rovenský   800 × 600 pix98 KiB

169001l.jpg
"Asynchron" při svém dlouhém odstavení v ŽOS v České Třebové 4.9.2002
Foto: Miro Just   800 × 600 pix161 KiB

169001u.jpg
Odstrojená skříň "Asynchrona" před plánovanou ale neuskutečněnou přestavbou na zkušební vzorek nových technologií ve Škodě v Plzni počátkem roku 2005
Sbírka: archiv OSPEA800 × 600 pix117 KiB

169001j.jpg
Stav bývalé lokomotivy 169 001-5, odstavené v areálu plzeňské Škodovky, vystihuje tento snímek z 13.4.2006
Foto: Bc. Jaroslav Skůra   800 × 600 pix196 KiB

169001_z.jpg
Už jen prázdná skříň kdysi tak impozantní lokomotivy 169 001-5 stojí už několik let bez střechy a jakéhokoliv zabezpečení proti rozmarům přírody i rukám nenechavců odstavena v areálu plzeňské lokomotivky - stav na snímku je ze 14.2.2011
Foto: Bc. Jaroslav Skůra   1024 × 740 pix183 KiB

169001_y.jpg
Fotografie skříně "Asynchrona" z počátku roku 2014 nevystihuje jakoukoliv změnu k lepšímu - únor 2014
Foto: Josef Vogeltanz   1024 × 420 pix187 KiB


Zobrazeno 50 z celkem 68 dostupných snímků této řady a celkem 11968 fotografií na stránkách.