Sériové stroje řady 121 čísel 063 až 084


121063a.jpg
Ve společnosti neznámého "Sergeje" stál "Kostitřas" 121 063-2 odstaven v pobočném depu Letohrad 5.3.1991
Foto: Jiří Adolf   Sbírka: Josef Motyčka800 × 600 pix104 KiB

121064a.jpg
V typické uhelné stanici Třebušice byla na čele jednoho z vlaků zvěčněna typická lokomotiva, která se používala pro odvoz uhelných vlaků - 121 064-0 dne 22.4.1995
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix163 KiB

121064b.jpg
Už notně omšelý stroj 121 064-0 prováží vlak uhlím ložených "Wapek" traťovým úsekem Ohníč - Lbín 13.7.2003
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix197 KiB

121065a.jpg
Po trati pod hradem Strečno projížděl "Skúter" 121 065-7 se soupravou kolejového jeřábu 1.3.2003
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix188 KiB

121066e.jpg
Od Kutné Hory přijíždí do Kolína ještě ve službách lokomotivního hospodářství pracující E469.1066 dne 28.10.1987
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix166 KiB

121067c.jpg
Díky nezvykle umístěným výstražným proužkům barevně nezaměnitelná 121 067-3 přiváží ucelený vlak uhláků do Kralup nad Vltavou 4.3.2002
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix166 KiB

121067b.jpg
V čele nákladního expresu se 121 067-3 představuje na trati mezi Sebuzínem a zastávkou Libochovany 19.9.2003
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix142 KiB

121067a.jpg
Zdařilá "koridorovka" se strojem 121 067-3 byla pořízena nedaleko Roztok u Prahy 13.6.2005
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix192 KiB

121068a.jpg
Ozdobena tabulkami se starým označením a slovenským znakem, zakrývajícím rudou hvězdičku, postává ve Vrútkách lokomotiva E469.1068 z RD Žilina 21.2.1991
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix160 KiB

121068c.jpg
S "Bobinou" 140 059-7 posunoval v depu Vrútky "Skúter" 121 068-1 dne 9.6.1999
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix207 KiB

121068d.jpg
Domácí stroj 121 068-1 se v nákladovém obvodu stanice Žilina právě připravoval k dalšímu traťovému výkonu 26.8.2000
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix155 KiB

121068b.jpg
Přetahy místní zátěže mezi jednotlivými obvody žilinského uzlu byly lokomotivě 121 068-1 svěřeny 11.12.2002
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix172 KiB

121069a.jpg
Nechtěně vytvořené pruhy mezi bočními okny od konce 90. let charakterizovaly stroj 121 069-9, který na snímku odjíždí ze Všetat do Mělníka 16.5.2003
Foto: Petr Čejchan   800 × 600 pix138 KiB

121069b.jpg
Na čele uhelného vlaku projížděla lokomotiva 121 069-9 Ohníčem 13.7.2003
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix192 KiB

121070a.jpg
Nejen svým celozeleným nátěrem byl zajímavý stroj E469.170. Bystré oko si jistě všimne i prodlouženého hlavního rámu, který měly ještě lokomotivy čísel 030 a 056. Snímek vznikl v Lysé nad Labem 6.8.1976
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Ladislav Kroul1024 × 620 pix183 KiB

121071a.jpg
Na předjízdném nádraží v Nymurce čekala E469.1071 na svou další zátěž 26.4.1988
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix137 KiB

121072a.jpg
Bez jedné z čelních tabulek bylo možné "Uhelku" 121 072-3 vyfotografovat v depu Ústí nad Labem 7.9.2000
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix142 KiB

121072b.jpg
Ucelenou soupravu "Wapek" prováží 121 072-3 stanicí Ústí nad Labem-Střekov 30.6.2002
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix131 KiB

121072c.jpg
Vlak ložený uhlím přivážela lokomotiva 121 072-3 do Všetat 30.7.2002
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix182 KiB

121073a.jpg
Ještě s oranžovým proužkem na čele projížděla 121 073-1 s vlakem Pn 66179 Březno u Chomutova - Řečany nad Labem traťovým úsekem Polepy - Hoštka 14.10.1996
Foto: Ing. Petr Kadeřávek   800 × 600 pix147 KiB

121073b.jpg
Ke konci svého provozu už stroj 121 073-1 vypadal doopravdy jako starý pekáč. Snímek byl pořízen na nádraží Praha Smíchov 18.4.2003
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix198 KiB

121074a.jpg
Na dvoukolejce u Všetat byla 121 074-9 se soupravou "Easů" zdokumentována 15.8.2001
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix186 KiB

121075b.jpg
Ve stanici Chlumec nad Cidlinou čekala na vykřižování lokomotiva E469.1075 s vyrovnávkovým vlakem 3.8.1986
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix125 KiB

121075a.jpg
Noční atmosféru děčínského nádraží vystihuje tento záběr stroje 121 075-6, který vznikl 9.12.2000
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix130 KiB

121076a.jpg
Při chvilce odpočinku mezi výkony byla E469.1076 vyfotografována v Obrnicích 23.7.1983
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix138 KiB

121076b.jpg
V čele vyrovnávkového vlaku čeká na vystřídání "na ose" stroj E469.1076 ve stanici Ústí nad Labem-západ 24.9.1988
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix145 KiB

121077a.jpg
U kruhové remízy žilinského depa postával "Skúter" 121 077-2 dne 2.8.2001
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix146 KiB

121078a.jpg
Pneumatickými zvony nad kabinami vybavená 121 078-0 právě se svým vlakem podjela most u Sebuzína 12.8.1997
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix184 KiB

121079a.jpg
S vlakem Sn 44344 byla E469.1079 zvěčněna před zastávkou Veltruby 28.6.1981
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix178 KiB

121080a.jpg
Jednou z prvních lokomotiv řady E469.1, které ČSD sešrotovaly pro nadbytečnost, byla i E469.180. Ta se nám na snímku představuje v Ústí nad Labem hl.n. - rok 1966
Foto: Jan Červenka   800 × 600 pix107 KiB

121080b.jpg
Na čele vlaku s uhlím odjížděla E469.1080 z Kolína směrem na Kutnou Horu 11.10.1987
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix131 KiB

121081a.jpg
Ve stanici Litoměřice-dolní nádraží čekala 121 081-4 na dispozici před odjezdem do Žernosek 30.8.1989
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix149 KiB

121082a.jpg
Na nádraží ve městě, které je odpočátku pojmem v těžbě uhlí, v Mostě, byl na čele uhelného vlaku zachycen stroj E469.1082 dne 11.8.1995
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix114 KiB

121082c.jpg
"Uhelka" 121 082-2 přejíždí s loženými "Wapkami" mostek u Všetat 15.4.2000
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix155 KiB

121082b.jpg
Upracovaná lokomotiva 121 082-2 si vychutnávala pauzu v domovském depu Ústí nad Labem 10.3.2001
Foto: Tomáš Hanuš   800 × 600 pix158 KiB

121083d.jpg
Jeden z nejmladších "Kostitřasů", 121 083-0, se s jedním z nejstarších, 121 006-1, setkal v nymburském depu 30.4.2002
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix160 KiB

121083b.jpg
Velmi zachovalý stroj 121 083-0 odjíždí s "rakvemi" z Říčan u Prahy 4.4.2005
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix167 KiB

121083c.jpg
Se zbrusu novými cisternami za ochranným vozem projíždí 121 083-0 po trati mezi Odb. Parník a Českou Třebovou 6.4.2006
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix200 KiB

121083a.jpg
Jedna z posledních vyrobených "Stojednadvacítek", 121 083-0, čekala na čas svého odjezdu s nákladním vlakem z chomutovského ranžíru 23.5.2008
Foto: Ondřej Pojedinec   800 × 600 pix126 KiB

121083e.jpg
Lokomotiva 121 083-0 byla na nádraží v Oldřichově u Duchcova se svým vlakem zvěčněna za časného rána dne 5.6.2008
Foto: Ondřej Pojedinec   800 × 600 pix137 KiB

121084b.jpg
Nádherný snímek s vozidly v nátěru typickém pro přelom 80. a 90. let - lokomotiva 121 084-8 zastavila se Sp 1913 v Kysaku 2.7.1994
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix172 KiB

121084a.jpg
Pro poslední u ŽSR provozované stroje řady 121 byly typické tzv. "hybridní manipuláky". V čele jednoho z nich se představuje tandem strojů 121 084-8 a 721 138-6 ve stanici Veľký Šariš 15.4.1998
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix153 KiB

121084c.jpg
S dvouvozovým vlakem Os 8783 Plaveč - Lipany se lokomotiva 121 084-8 blížila do cíle své cesty 1.3.1999
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix189 KiB


Zobrazeno 43 z celkem 219 dostupných snímků této řady a celkem 11902 fotografií na stránkách.