Sériové stroje řady 121 čísel 002 až 021


121002d.jpg
Pronárodního ducha po srpnových událostech roku 1968 připomíná tento snímek lokomotivy E469.102, který byl ve stanici Most pořízen v dubnu 1969
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 700 pix204 KiB

121002b.jpg
Po trati na okraji Mostu projížděl se svým vlakem stroj 121 002-0 dne 14.4.1996
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix118 KiB

121002c.jpg
Ve stanici Kadaň (dnes Kadaň-Prunéřov) čekala lokomotiva 121 002-0 na další práci 7.6.1996
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix156 KiB

121002a.jpg
Momentálně odpočívající stroje 121 002-0, 121 005-3 a 121 074-9 byly v Chomutově zvěčněny 29.4.2001
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix140 KiB

121003b.jpg
Dobovou atmosféru snímku pořízeného na nádraží v Bílině dokresluje přítomnost "Bobiny" E469.1003 dne 29.5.1983
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix140 KiB

121003a.jpg
Pro násilné poškození vyřazená 121 003-8 čeká v depu Ústí nad Labem už pouze na plameny autogenů - rok 1993
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix161 KiB

121004f.jpg
Zajímavě natřená "Bobina" E469.104 je neznámým "Prasátkem" právě přesouvána přes točnu v depu Nymburk 20.2.1978
Foto: Josef Motyčka   1024 × 650 pix159 KiB

121004c.jpg
Provozem značně opotřebený, stále však plně provozní "Skúter" 121 004-6 byl v Prešově zastižen 3.6.1993
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix139 KiB

121004a.jpg
Ještě slušivými oranžovými proužky na čelech "ozdobená" 121 004-6 byla s vlakem Sp 1913 vyfotografována v Prešově 13.6.1994
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix175 KiB

121005a.jpg
Na odbavení rozkazem "V" čekala E469.1005 na osobním nádraží v Nymburce 16.4.1986
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix123 KiB

121006a.jpg
Ucelenou soupravu "Wapek" provážela Mostem lokomotiva 121 006-1 dne 11.8.1995
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix152 KiB

121006c.jpg
Dva nákladní dříči 121 006-1 a 753 301-1 se setkali na nádraží v Nymburce 5.3.2002
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix147 KiB

121006b.jpg
Přípřež ústeckých lokomotiv 121 006-1 a 123 003-6 projíždí cestou od kutnohorského přepřahu do Nymburka přes stanici Kolín 8.9.2002
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 720 pix245 KiB

121007c.jpg
Nádherný podhledový snímek stroje E469.1007 vznikl v Košicích 6.8.1986
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix142 KiB

121007b.jpg
Ještě v nátěru s oranžovými proužky na čelech přijela 121 007-9 do stanice Bánovce nad Ondavou 20.8.1999
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix106 KiB

121007a.jpg
Už v obnoveném laku bez proužků na čelech odpočíval stroj 121 007-9 v depu v Košicích 4.9.2001
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix128 KiB

121007d.jpg
Kvůli dopolední výluce byla souprava vlaku Os 8785 i s lokomotivou 121 007-9 dopravena k dalšímu výkonu z Lipan na konci rýchliku 389 "Karpaty". V pozadí stojí polská EU 07-231 na čele protijedoucího R 388 "Karpaty" 13.2.2002
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix144 KiB

121008a.jpg
Nákladní stroj E469.1008 projíždí v čele osobního vlaku Mostem 23.7.1983
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix167 KiB

121009d.jpg
Ještě klasickými pantografy osazená 121 009-5 vyjíždí z ústeckého západního nádraží k tunelu a výhybně Ústí nad Labem-jih 12.9.1993
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix237 KiB

121009b.jpg
Pro řadu E469.1 netypickými polopantografy vybavená 121 009-5 přijíždí s nákladní "směskou" do Žatce 18.8.2002
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix182 KiB

121009a.jpg
Sólo jedoucí 121 009-5 odjížděla z bílinského nádraží 23.3.2003
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix138 KiB

121009c.jpg
Z provozu už definitivně vyřazená 121 009-5 čeká na nejistou budoucnost v prostoru depa v Chomutově 11.9.2007
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix157 KiB

121010a.jpg
Spolu s kolegyněmi stejné i novějších řad odpočívá na jedné z kolejí v depu Ústí nad Labem také lokomotiva 121 010-3 - rok 1993
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix166 KiB

121010b.jpg
Tato nádherná "traťovka" s lokomotivou 121 010-3 byla pořízena u Všetat 15.8.2001
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix181 KiB

121011a.jpg
Po trati u Kamenného zboží uháněl s vlakem Pn 66373 stroj 121 011-1 dne 19.8.2006
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix208 KiB

121011b.jpg
Zdařilý noční záběr lokomotivy 121 011-1 vznikl během krátkého zastavení v České Třebové 25.11.2006
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix165 KiB

121012a.jpg
Každodenní realitu náročné nákladní vozby na západu Čech v 80. letech vystihuje záběr stroje E469.1012 pořízený v Mostě 23.7.1983
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix134 KiB

121013a.jpg
"Skúter" E469.1013 posunoval po stanici Štrba 3.7.1986
Foto: Pavol Kukučík   Sbírka: Radoslav Macháček800 × 600 pix136 KiB

121014a.jpg
Stroj E469.1014 provážel jeden z mnoha svých vlaků Košicemi 22.6.1984
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix104 KiB

121014b.jpg
Ačkoliv je košický "Skúter" 121 014-5 na snímku označen oválnými znaky ČSD, tyto dva týdny před jeho pořízením zanikly - Kysak 18.1.1993
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix150 KiB

121014c.jpg
Pod nádhernou siluetou vysokohorských štítů projíždí zastávkou Važec stroj 121 014-5 s kolejovým jeřábem 13.9.1999
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix167 KiB

121014d.jpg
V čele vlaku Os 8768 byla 121 014-5 zdokumentována mezi Prešovem a Veľkým Šarišem 7.5.2002
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix224 KiB

121015a.jpg
Ve stanici Ústí nad Labem-západ postávala na čele nákladního vlaku lokomotiva 121 015-2 dne 7.9.2003
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix139 KiB

121015b.jpg
Se soupravou "Wapek" přijížděla 121 015-2 do Kralup nad Vltavou 5.6.2004
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix145 KiB

121016b.jpg
Stanicí Dřísy právě projíždí E469.1016 se svým nákladním vlakem 25.3.1979
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix140 KiB

121016a.jpg
Lokomotiva 121 016-0 odpočívala mezi výkony ve stanici Postoloprty 10.6.2000
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix176 KiB

121018a.jpg
Tento boční záběr stroje E469.1018 vznikl v traťovém úseku Kostomlaty nad Labem - Nymburk 15.4.1979
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix137 KiB

121019c.jpg
Po dvaceti letech provozu se lokomotivy považují za dožívající. V případě řady E469.1 však bylo oněch dvacet let pouze poločasem - stroj E469.1019 byl v Bílině zdokumentován 24.7.1982
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix158 KiB

121019d.jpg
Ústecká "Uhelka" 121 019-4 v podobě typické pro konec 80. let přejíždí po spojce z ústeckého západního nádraží na Střekov 13.9.1993
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix141 KiB

121019b.jpg
V nákladním obvodu stanice Nymburk stála 121 019-4 mezi výkony odstavena 31.7.2006
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix175 KiB

121019f.jpg
Nedaleko zastávky Želénky byl stroj 121 019-4 zaznamenán na čele nákladní "ucelenky" 28.7.2007
Foto: Ondřej Pojedinec   800 × 600 pix141 KiB

121019a.jpg
S vlakem Pn 66401 Most - Nymburk projížděla pod majestátným hradem Střekovem lokomotiva 121 019-4 dne 22.9.2007
Foto: Ing. Martin Pospíšil   800 × 600 pix157 KiB

121019e.jpg
Podobně jako pod Měsícem na snímku se v únoru 2009 stahovala mračna i nad provozem "Čtyřkoláka" 121 019-4, který stál v Oldřichově u Duchcova za časného rána 8.2.2009
Foto: Ondřej Pojedinec   1024 × 680 pix173 KiB

121020a.jpg
Jedním z řady nenápadných dříčů byl také stroj E469.1020, který byl v Mostě zvěčněn 23.7.1983
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix182 KiB

121021a.jpg
Vlak uhlí pro elektrárnu v Opatovicích provážela E469.1021 stanicí Chlumec nad Cidlinou 21.2.1983
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix129 KiB



Zobrazeno 45 z celkem 219 dostupných snímků této řady a celkem 11738 fotografií na stránkách.