Dokumentace k řadě 810 & bonusy

 

 

Typový výkres typu M152.0 (později řada 810)

 

( 1320 x 1024 pix / 248 kB )


Typový plán typu M152.0

 

( 2670 x 1024 pix / 315 kB )


Pohled do kabiny prototypu 810 002-6

 

Foto ( 800 x 600 pix / 125 kB ) : K. Mikolášek


Pohled do oddílu pro cestující v prototypovém voze 810 002-6. Rozdíly proti sériovým vozům jsou ze snímku dobře patrné

 

Foto ( 800 x 600 pix / 100 kB ) : K. Mikolášek


Pohled do kabiny motorového vozu 810 478-8

 

Foto ( 800 x 600 pix / 120 kB ) : R. Kolmačka


Pohled do oddílu pro cestující ve voze 810 478-8

 

Foto ( 800 x 600 pix / 136 kB ) : R. Kolmačka


Oddíl pro cestující ve voze 810 071-1 se sedadly s novými látkovými potahy

 

Foto ( 800 x 600 pix / 151 kB ) : R. Kolmačka


Výrobní štítek motorového vozu 810 071-1

 

Foto ( 800 x 600 pix / 135 kB ) : R. Kolmačka


Kabina motorového vozu 810 386-3

 

Foto ( 800 x 600 pix / 135 kB ) : R. Kolmačka


Pohled na řídící pult motorového vozu 810 386-3

 

Foto ( 800 x 600 pix / 127 kB ) : R. Kolmačka


Motor jednoho z vozů řady 810 s názorně proraženým blokem...

 

Foto ( 800 x 600 pix / 112 kB ) : M. Třískala


Podobu pro Maďarsko vyráběných motorových vozů obdobných naší řadě 810 zachycuje tento snímek motorového vozu Bzmot 203 na nádraží Nyugati Pályaudvar pořízený dne 12.1.2000

 

Foto ( 800 x 600 pix / 99 kB ) : A. Nagy


Některé z původem českých motorových vozů vyrobených pro Maďarsko byly ve Studénce rekonstruovány na luxusní provedení InterPici, které reprezentuje také vůz Bzmot 403, vyfotografovaný na nádraží Nyugati Pályaudvar v Budapešti v srpnu roku 2000

 

Foto ( 800 x 600 pix / 94 kB ) : A. Nagy